Nu Online
Momenteel zijn er 620 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie trouwt er nog op 14 mei 2010?

2-9-2009 10:17:17
Hallo allemaal,

Even uit nieuwsgierigheid, wie trouwt er nog op 14 mei 2010 en in welke regio? Wij trouwen in Hasselt! Hoe ver staan jullie met de voorbereidingen?

Groetjes,

Sara

Sara
14-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 413

tine
14-5-2010
 Meld misbruik2-9-2009 10:44:22

Tine en Laurent!!!
In Brugge!!!

zaal+dj+fotograaf+ringen+tweede pasbeurt trouwkleed, in orde!

Groetjes
Tine

Kathleen
14-5-2010
 Meld misbruik2-9-2009 10:47:32

Kathleen & Serge!!!

… in Willebroek.

Onze voorbereidingen beginnen stilaan op gang te komen:
- gemeentehuis: datum + uur liggen vast bij de burgemeester
- fotograaf: ligt vast sinds begin augustus
- kapper: ligt vast sinds 2 weken
- trouwringen: we twijfelen nog tussen 2 modellen in 2 verschillende winkels
- restaurant: gaan we nu zaterdag reserveren (we geven geen groot huwelijksfeest, maar gaan gezellig en uitgebreid eten met onze ouders, broer van mijn toekomstige en de getuigen)
- mijn kleding: op 18 september ga ik hiervoor kijken (zal geen lang wit kleed zijn, maar eerder iets dat ik achteraf nog kan dragen (mss mits kleine aanpassingen)
- kleding van mijn toekomstige: mijn toekomstige wil pas gaan kijken als ik iets gevonden heb om aan te doen. Hij wil dan dat ik meega om te kiezen zodat zijn kledij bij die van mij past
- uitnodigingen: de tekst is al geschreven, alleen de uiteindelijke vorm moeten we nog concreet uitwerken.

Hoe ver staan jullie?
Groetjes,

Sara
14-5-2010
 Meld misbruik2-9-2009 11:02:26

Oh help! Ik schiet even in paniek als ik dat zo lees! :s

Wij hebben enkel het gemeentehuis, de kerk, de pastoor en de zaal vastgelegd. Fotograaf zijn we nu volop aan't zoeken, maar de eisen liggen nogal hoog, aangezien mijn vriend zelf vele huwelijksreportages gedaan heeft. Ringen weten we ook al waar we die willen kopen en welke, we gaan daar in de loop van deze week werk van maken. Dat is het al :s Ohja, m'n kleed is ook wel al besteld :p

Nog een hoop werk dus! Het zou fijn zijn, moesten we elkaar af en toe op de hoogte houden, niet?

Bedankt voor jullie reactie, en nog veel plezier!

Groetjes,

Sara

Ruth
22-5-2010
 Meld misbruik2-9-2009 12:07:56

Hoi Sara, wij huwen een weekje later, 22 mei 2010 en het belangrijkste werk is gedaan. enkel nog de ringen en misboekjes. mijn uitnodigingen heb ik zelf gemaakt via internet en ga ik eind december eens laten afdrukken om het te zien.. don't panic, alles komt in orde, gewoon op het gemakje aan alles verder werken, zo heb je geen stress de laatste maanden..

groetjes

ruth

Katrien
15-5-2010
 Meld misbruik2-9-2009 14:25:31

Hallo! ik trouw een dagje later op 15 mei. Tot nu toe in orde: zaal en eten, rent-a-priest, ceremoniewagen, gemeentehuis. Mijn kleed ga ik kiezen deze of volgende maand. Een fotograaf heb ik nog niet, maar ik heb veel ex-collega's die fotograaf zijn en ik reken erop dat iemand dit toch zal willen doen :). Groetjes

Els
15-5-2010
 Meld misbruik2-9-2009 18:46:15

Wij een dagje later op 15-5-10

zaal+gemeentehuis+dj+mijn kleedje+fotograaf+vervoer

Ingelmunster (regio Kortrijk)

Kim
14-5-2010
 Meld misbruik2-9-2009 19:13:07

Roel en ik trouwen dan ook! in Wuustwezel

Geregeld: kerk, gemeente, feestzaal, DJ, fotograaf, ringen...

Lies
15-5-2010
 Meld misbruik3-9-2009 8:49:10

Wij huwen 15 mei. 14 mei is de huwelijksverjaardag van mijn ouders en de zondag 16de verjaar ik. Voor de wet huwen we 8 mei omdat ze in Brugge 't verlengd weekend maken op het stadhuis en we gewoon niet kunnen trouwen dan ... stom he, ma ja 't zal gewoon er relaxer aan toe gaan.

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik3-9-2009 13:55:16

Hallo,

Ook hier nog een bruidje van 14/05/2010 met volgende voorbereidingen al gedaan te hebben:
- zaal
- dj
- foto - en videograaf
- kerk vastgelegd, gemeente kan pas 6 mnd op voorhand
- bruidskleed,juwelen
- misboekje is af moet nog wel goedgekeurd worden
- ringen
- koets
- ceremoniemeester
- gastenboek en trouwalbum (nonkel vd bruidegom is fotograaf)
- nu bezig met de bloemen e.d.

Het mag er snel gaan zijn aangezien wij al 1,5 jaar verloofd zijn.

Gwen
14/05/2010

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...