Nu Online
Momenteel zijn er 274 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ziekjes

2-9-2009 10:56:55
Hallo toekomstige bruidjes,

Voor ons zijn het nog 7 dagen ,09/09/2009 is het zover ,wat ik echt had kunnen missen is dat ik sinds gisteren verschrikkelijk verkouden ben en me helemaal niet lekker voel.

Linda

Linda
9-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 999

Nathalie
27-6-2009
 Meld misbruik2-9-2009 11:00:38

hoi,
ik zou zo snel mogelijk naar de dokter gaan, situatie uitleggen en wat medicatie vragen. voor zo'n situaties kunnen ze meestal wel helpen hoor!
Groetjes,
Nathalie

Lindsey
14-8-2009
 Meld misbruik2-9-2009 11:12:12

Inderdaad, naar dokter gaan! Je zal misschien iets zwaardere medicatie moeten nemen, maar je zal er rap vanaf zijn!!

Succes!

Tine

Meld misbruik2-9-2009 13:45:08

Join the club!!!
Hier hetzelfde... 09/09/09 trouwen we en ook een kanjer van een verkoudheid te pakken... Heb dan nog de pech dat ik niets mag innemen gezien ik zwanger ben.

Op aanraden van de dokter... eucalyptus dampen en regelmatig spoelen met hextril om de bacteriën snel te doden.

Het wordt hoedanook een prachtige dag... ik denk dat de dag zelf zo vol met adrenaline gaat zitten, dat die ziektekiemen vanzelf verdwijnen!

Succes!

Laurence
18-9-2009
 Meld misbruik2-9-2009 15:07:13

Hey Linda,

Hopelijk voel je je snel beter want het begint echt te korten hé!
Wij trouwen ook op 09/09/09 maar dan houden we het bescheiden omdat we 18/09/09 dan het kerkelijk huwelijk doen met het feest.

Gisteren stond ik echter op met een oogontsteking, eerst zelf naar apotheek geweest maar tegen 's avonds niet beter dus meteen naar dokter geweest en gezegd dat ik iets strafs moest hebben omwille van het nakende huwelijk volgende week woensdag, vandaag al véél beter dus goede raad: dokter gaan!!

Veel beterschap en een schitterende trouw toegewenst!!
Laurence

daisy
3-9-2010
 Meld misbruik2-9-2009 19:41:50

hey laurence,

voor je oogontsteking moet je druppeltjes met kortizone vragen, dan ben je erzo vanaf.
mijn schoonzus kreeg oogontsteking 3 dagen voor ze ceromoniemeester was voor haar beste vriendin en het was helemaal genezen

groetjes

katleen
8-8-2009
 Meld misbruik2-9-2009 22:39:13

als je nu verkouden bent, is dat normaal binnen 7 dagen wel beter. Je kan je altijd behelpen met dafalgan (mag ook als je zwanger bent) en wat lapmiddeltjes moest je op de dag zelf ziek zijn. (sinutab oa)
nu goed rusten en dan zal het volgende week wel beter zijn!
xxx

Deborah
9-9-2009
 Meld misbruik3-9-2009 9:20:50

Hier ook 09/09/2009 en de weervoorspellingen zien er momenteel positief uit! 24 graden en slechts 3% kans op regen... houden zo!!! Het begint echt wel te korten, ik denk dat ik het pas zal beseffen als ik s'morgens ga opstaan en naar de kapper ga vertrekken met mijn getuige... Maak er allen een fijne dag van!
PS; ben medicatie op voorhand aan het nemen omdat ik normaal gezien door stress en emoties last heb van koortsblaasjes en wil dit echt niet voorhebben op deze belangrijke dag!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...