Terug naar overzicht
Tegen ons werd verteld dat ze hun goud nog zeer goedkoop hadden kunnen aankopen vandaar de 'goedkopere' prijzen dan bij andere...Als je hier eens wat rondleest zal je merken dat 98% van de verhalen over Fede Di Oro possitief zijn dus denk ik niet dat er iets mis is met hun kwalitiet...Ze geven ook uitstekende garanties dus...Onze ringen zijn gewoon prachtig en van zeer goede kwaliteit, dat zie je gewoon en voel je ook gewoon qua gewicht enzo...Ik vind het een dubbele aanrader...Gr.Tess
Feit is ze kopen rechtstreeks aan en jij koopt het aan het atelier. Tuurlijk veeeeeel goedkoper dan dat je ze in een juwelierswinkel koopt, de juweliers maken er altijd massaal winst op.Wij kopen onze ringen aan iemand die in de goud en diamantsector zit in Antwerpen, ook stuk goedkoper dan een gewone juwelier.
Je hoeft je geen zorgen te maken over kwaliteit. Ze leveren even goed topkwaliteit als andere juweliers. Enig reden waarom ze goedkoper zijn is omdat ze hun eigen atelier hebben. Andere juweliers kopen collecties aan van ontwerpers, dus zijn er meer tussenpersonen, dus moeten ze meer vragen om er voldoende winst op te hebben. Fede di Oro ontwerpt zelf in hun atelier. 't zijn allemaal eigen creaties, geen extra tussenpersonen dus die een graantje moeten meepikken. Hierdoor kunnen ze hun prijzen wat drukken.
hey EllenDe ringen van Fede Di Oro zijn piekfijn in orde!Wij hebben witgouden ringen gekocht en dragen die ondertussen bijna twee jaar.Ik kan daar niets slechts van zeggen.Stevige, mooie ringen en een goede service!