Nu Online
Momenteel zijn er 555 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwringen - Fedi Di Oro

2-9-2009 13:13:49
Ik heb al veel goeds gelezen over deze winkel. Blijbaar zijn ze toch wel goedkoper dan ergens anders.
Nu heeft men ventje bedenkingen bij de kwaliteit van deze ringen?? Ik heb zoiets van moest het niet goed zijn dan zou er niet zoveel positieve commentaar hier te vinden zijn. Maar je weet nooit, dus stel ik de vraag toch voor de zekerheid.

Iemand ervaring met Fede Di Oro? Zijn de ringen van goede kwaliteit?

Groetjes

Ellen

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 514

Tessa
10-10-2009
 Meld misbruik2-9-2009 13:25:48

Tegen ons werd verteld dat ze hun goud nog zeer goedkoop hadden kunnen aankopen vandaar de 'goedkopere' prijzen dan bij andere...

Als je hier eens wat rondleest zal je merken dat 98% van de verhalen over Fede Di Oro possitief zijn dus denk ik niet dat er iets mis is met hun kwalitiet...
Ze geven ook uitstekende garanties dus...

Onze ringen zijn gewoon prachtig en van zeer goede kwaliteit, dat zie je gewoon en voel je ook gewoon qua gewicht enzo...

Ik vind het een dubbele aanrader...

Gr.
Tess

Lies
15-5-2010
 Meld misbruik3-9-2009 8:46:08

Feit is ze kopen rechtstreeks aan en jij koopt het aan het atelier. Tuurlijk veeeeeel goedkoper dan dat je ze in een juwelierswinkel koopt, de juweliers maken er altijd massaal winst op.
Wij kopen onze ringen aan iemand die in de goud en diamantsector zit in Antwerpen, ook stuk goedkoper dan een gewone juwelier.

lotje
30-5-2009
 Meld misbruik3-9-2009 9:01:25

Je hoeft je geen zorgen te maken over kwaliteit. Ze leveren even goed topkwaliteit als andere juweliers. Enig reden waarom ze goedkoper zijn is omdat ze hun eigen atelier hebben. Andere juweliers kopen collecties aan van ontwerpers, dus zijn er meer tussenpersonen, dus moeten ze meer vragen om er voldoende winst op te hebben. Fede di Oro ontwerpt zelf in hun atelier. 't zijn allemaal eigen creaties, geen extra tussenpersonen dus die een graantje moeten meepikken. Hierdoor kunnen ze hun prijzen wat drukken.

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik11-9-2009 15:49:04

hey Ellen

De ringen van Fede Di Oro zijn piekfijn in orde!
Wij hebben witgouden ringen gekocht en dragen die ondertussen bijna twee jaar.
Ik kan daar niets slechts van zeggen.
Stevige, mooie ringen en een goede service!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...