Terug naar overzicht
Hallo,Ik heb 'ns op een galadiner gegeten van die traiteur en inderdaad .... 't beste vond ik het dessert. of twas te koud of niet gaar genoeg .....Als perse oud sint jan wil, nja moet die die erbij nemen, maar ik zou toch liever goe eten hebben op m'n trouwfeest.Lies, Brugge15/05/2010
Ik heb net dezelfde ervaring als Lies, alles veel te koud. Ze zijn zeker en vast professioneel maar ik ken in Brugge en omstreken veel betere traiteurs...Oud Sint-Jan is een zeer mooie locatie maar er zijn er zeker en vast nog?Ik zou liever goed eten hebben dan een 'special' locatie, mensen herinneren zich namelijk vooral het eten...
En het Godshuis in St Laureins, heeft iemand daar ervaring mee? Daar gaan we immers deze avond eens langs...
In het godshuis heb je een mooi kader en is het best wel lekker eten maar het feit dat er meerdere trouws op één avond kunnen doorgaan vind ik storend (ben zelf naar een trouw ginder geweest). Ook moet je zelf best veel versieren om het gezellig te maken (maar dit is natuurlijk eigen smaak en is afhankelijk van welke zaal je neemt).