Terug naar overzicht
hey martine,bij ons in ieder geval niet; ieder kiest zelf wanneer hij of zij naar huis wil en gaat met eigen auto.je moet zelf maar uitzoeken wie BOB speelt en ander zelf een taxi zoeken. Iedereen is oud genoeg om daar op voorhand al eens aan te denkengroetjesMIeke13/05/06
hallo, wij hadden gebeld naar een taxibedrijf om te vragen of ze paraat konden zijn op de avond van onze trouw en dit was geen probleem. Toen we belden 's morgens rond een uur of 5 vertelde die man dat hij maar één taxi vrij had en dat we meer dan een uur op de volgende gingen moeten wachten. Ik vind dit dus geen service ze moeten dan niets beloven. Gelukkig waren er nog enkele familieleden die de richting van onze ouders uit moesten die hen dan hebben meegenomen. Al bij al is het dus goed gekomen. Maak als je voor taxi's zorgt dat je er ZEKER van bent. 50 dagen getrouwd. succes met de voorbereidingen
Hoi Martine,Wij hadden dat niet voorzien. Diegene die naar huis zijn gegaan moesten zelf het vervoer/bob regelen. Diegene die wilden konden blijven slapen in het hotel.Persoonlijk vind ik niet dat jullie voor die kosten moeten opdraaien. Iedereen moet dat een beetje voor zichzelf uitmaken.. bob/taxi/overnachting/.. er zijn mogelijkheden genoeg.Groetjes en veel succes!An
Hallo Martinewij hebben taxi's voorzien van de feestzaal naar het hotel.Mijn grootouders worden ook op een bepaald tijdstip door een taxi afgehaald en naar huis gebracht. wij hebben dit gedaan zodat ze ook een glaasje kn drinken en toch niet hoeven te rijden ... Voor alle andere mensen hebben wij niets geregeld, is zoals hieronder al gezegd wordt : men kan zelf een BOB voorzien he!groetjesLien26/05/06
Wij zorgden daarvoor niet. Tenslotte heb je al veel meer aan je hoofd om dat nog te organiseren en te bekostigen, vind ik. Zij zorgden zonder probleem zelf voor hun vervoer.