Nu Online
Momenteel zijn er 589 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

sposa heusden

2-9-2009 21:02:00
hoi wij toruwen in augustus 2010 en ik ga deze week bij sposa in heusden is kijken voor een trouwkleed heeft iemand hier al ervaring mee?

joke
14-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1723

daisy
3-9-2010
 Meld misbruik2-9-2009 21:44:59

hoi hoi,

ik trouw 3 september 2010 en ik ging er ook een kijkje nemen al. ik kreeg als antwoord kom maar eens in mei of juni terug. tja daar zien ze me dus niet meer terug.

joke
14-8-2010
 Meld misbruik3-9-2009 17:32:16

Hoi hoi daisy,

Ik ben vandaag geweest want had een afspraak gemaakt en het waren echt heel leive mensen en ze zeiden dat ik zeker voor eind oktober moest kiezen watn het duurde 5maanden voor de levertijd. Mss hadden ze toen een slecht dagje?

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik3-9-2009 19:43:33

ik ben ook gaan passen in Heusden, bij Sposa en bij Aselin . Uiteindelijk mijn droomkleed gevonden bij Aselin. Wij trouwen 22 mei, heb mijn jurk een 2tal weken gekozen. In december moet ik voor de eerste pas.

Ik heb bij Sposa al 2 keer een suitejurk gekocht en steeds zéér tevreden over kwaliteit en service. Mijn getuige heeft er trouwens ook haar outfit gevonden.

joke
14-8-2010
 Meld misbruik3-9-2009 20:23:40

hoi ibe morgen ga ik passen bij aselin ben is benieuwd

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...