Nu Online
Momenteel zijn er 613 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoeveel betalen jullie per persoon?

2-9-2009 22:12:04
ik vraag me af hoeveel jullie voorzien om te betalen per genodigde.
Ik heb een super zaal gevonden en ook een catering die me ligt en hij vroeg me een voorstel te doen van wat ik gedachten had en ook hoeveel het mag kosten per persoon.
En jullie drankenforfait na het feest, loopt die tot het einde van het feest of tot een bepaald uur, en tot welk uur dan?

Dankjewel alvast voor de hulp
caroline

caroline
16-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 1599

Sara
14-5-2010
 Meld misbruik2-9-2009 22:29:42

Hallo,

Wij betalen ongeveer 75 euro per persoon voor receptie, avondfeest, dessert en drank tot het einde (voorzien rond 4 uur). De zaal is dan wel volledig aangekleed en ook de menukaarten zijn inbegrepen.
Vind het wel een beetje raar dat jullie een prijs moeten bepalen. Werkt de cateraar dan niet volgens vaste tarieven?

stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik2-9-2009 22:34:10

Vind ik idd ook vreemd... Wij betalen voor de receptie 23 euro pp. Voor het avondfeest 80 euro pp: aperitief, voorgerecht, soep, hoofdgerecht, dessertenbuffet, aangepaste wijnen en drank tot vier uur. Net als Sara versiering zaal en menukaarten inbegrepen.

caroline
16-7-2010
 Meld misbruik2-9-2009 22:41:45

we willen een lang en uitgebreid aperitief, ongeveer 3uur, geen eten aan tafel, een groot feest eigenlijk. We voorzien wel hoge tafels en stoelen, zeker voor de ouders en grootouders.
Je kan dat zo duur maken als je zelf wil natuurlijk, met je keuze van hapjes. We willen wel een dessertbuffet.Maar ik heb geen idee hoeveel dat kan kosten per persoon.

Sara
14-5-2010
 Meld misbruik2-9-2009 23:03:39

Wij hebben verschillende offertes aangevraagd voor we onze zaal kozen. Voor het dessertbuffet lag de prijs hoofdzakelijk tussen 15 à 20 euro per persoon, zonder drank. Met drank rond de 30 euro.

barbara
17-7-2010
 Meld misbruik3-9-2009 9:06:40

Wij betalen 90 euro per persoon. Aperitief, drankforfait en dessert inbegrepen.

heidi

Meld misbruik3-9-2009 9:14:08

voor de receptie hadden wij 15 euro (schuimwijn,fruitsap,aperitief van het huis en 6hapjes), het feest was met drankenforfait tot einde feest en koste toen 75 euro.
Wij zijn zelf traiteur en wij werken ook meer en meer volgens budget, de mensen zeggen wat ze eraan willen uitgeven en daaromtrent werken wij iets uit, het is wel normaal als ze maar een weinig budget hebben we wel met veel minder luxe producten werken, maar dit wordt meer en meer gedaan.

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik3-9-2009 12:59:28

Wij betalen 67,5 euro voor avondgasten (aperitief met hapje, koud en warm buffet, dessertbuffet, middernachtbuffet, drankforfoait tot einde feest) en 30 euro voor laatavondgasten (aperitief, dessertbuffet, drankforfait tot einde feest)

Delfine
18-7-2010
 Meld misbruik3-9-2009 16:57:21

hoi,

om welke locaties en cateraars gaat het hier allemaal?

stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik3-9-2009 19:34:16

Bij ons het Daemshof

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik3-9-2009 19:38:12

Bij ons De Bourgondier in Deurne bij Diest

Ellen
14-8-2009
 Meld misbruik4-9-2009 20:15:29

Hoi,

Onze trouw is ondertussen al voorbij .... we zijn 3 weken geleden getrouwd en het was een prachtige en onvergetelijke dag! Echt super en een uniek moment, je voelt je zoals je je nog nooit tevoren gevoeld hebt!

Ivm de prijs per persoon ... wij waren heel verrast achteraf toen we de rekening kregen dat in ons budget pp de BTW nog niet inbegrepen was! Dus let hier wel goed op, vraag het nog eens extra na of dit al inbegrepen is of niet, want BTW is 21% en ik kan je verzekeren dat dit niet zo een leuk moment is als je achteraf een rekening krijgt die wel een stukje duurder is dan gepland.

We hebben een prachtig huwelijk gehad en hebben er absoluut geen spijt van van onze locatie, maar we hadden dit natuurlijk liever op voorhand geweten! Waarschijnlijk is er wat miscommunicatie geweest of hebben wij dit niet goed gelezen ... och ja, we hadden een droomhuwelijk dus we piekeren er echt niet over!

Groetjes!

caroline
16-7-2010
 Meld misbruik5-9-2009 21:12:28

@ Ellen: amai zeg, kzou achterover vallen mocht ik plots zo'n rekening voor mn neus geschoteld krijgen, maar zoals je zelf zegt, je hebt een droomhuwelijk gehad, das het belangrijkste.

Ik krijg in de loop van volgende week mn laatste offerte binnen, fingers crossed want het is echt DE zaal voor mij met de catering die ik wil... In mn gedachten ben ik al alles aan het plannen voor die plek, als het toch niet in het budget zal passen moet ik opnieuw van vooraf aan beginnen en dat zie ik niet zitten.

Prettig weekend iedereen
Caroline

daisy
26-9-2009
 Meld misbruik6-9-2009 6:58:50

Hoi,
Wij betalen blijkbaar erg weinig voor hetgene dat we krijgen!
Aperitief, soep, buffet en drank aan 55 euro per persoon met ijstaart en extra dessertbuffet inbegrepen.

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik11-9-2009 15:41:50

hey Caroline

Ik zou voorzichtig zijn met zelf een budget voor te stellen.
Laat ze zelf maar met voorstellen komen, anders rekenen ze misschien meer per menu.
Zeg maar: 'alles hangt af van wat daarvoor geboden wordt'.

Wij hadden twee prijzen:
Mensen voor receptie: €11.5 (daar zat in fruitsap, frisdrank, schuimwijn, warme en koude hapjes gedurende anderhalf uur)
Mensen voor heel de avond: €69.5 (Daar zat in: Voorgerecht, soep, hoofdgerecht, dessertbuffet, sandwiches 's nachts en ALLE drank tot het einde van het feest)

Groetjes!

Natascha
10-10-2009
 Meld misbruik11-9-2009 15:50:40

Wij betalen ZONDER BTW,50€/pp voor het avondfeest.Met aperitief,drank,warm en koud buffet,dessertenbuffet en drank tot 1u.
Nadien 3.5€/pp + 21€/garcon.
Voor de mensen voor het dansfeest betalen we 20€/pp met drank en dessertbuffet ook tot 1u.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info