TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sara
14-5-2010
|
2-9-2009 22:29:42
Hallo,
Wij betalen ongeveer 75 euro per persoon voor receptie, avondfeest, dessert en drank tot het einde (voorzien rond 4 uur). De zaal is dan wel volledig aangekleed en ook de menukaarten zijn inbegrepen. Vind het wel een beetje raar dat jullie een prijs moeten bepalen. Werkt de cateraar dan niet volgens vaste tarieven?
|
|
stephanie
4-9-2010
|
2-9-2009 22:34:10
Vind ik idd ook vreemd... Wij betalen voor de receptie 23 euro pp. Voor het avondfeest 80 euro pp: aperitief, voorgerecht, soep, hoofdgerecht, dessertenbuffet, aangepaste wijnen en drank tot vier uur. Net als Sara versiering zaal en menukaarten inbegrepen.
|
|
caroline
16-7-2010
|
2-9-2009 22:41:45
we willen een lang en uitgebreid aperitief, ongeveer 3uur, geen eten aan tafel, een groot feest eigenlijk. We voorzien wel hoge tafels en stoelen, zeker voor de ouders en grootouders. Je kan dat zo duur maken als je zelf wil natuurlijk, met je keuze van hapjes. We willen wel een dessertbuffet.Maar ik heb geen idee hoeveel dat kan kosten per persoon.
|
|
Sara
14-5-2010
|
2-9-2009 23:03:39
Wij hebben verschillende offertes aangevraagd voor we onze zaal kozen. Voor het dessertbuffet lag de prijs hoofdzakelijk tussen 15 à 20 euro per persoon, zonder drank. Met drank rond de 30 euro.
|
|
barbara
17-7-2010
|
3-9-2009 9:06:40
Wij betalen 90 euro per persoon. Aperitief, drankforfait en dessert inbegrepen.
|
|
heidi
|
3-9-2009 9:14:08
voor de receptie hadden wij 15 euro (schuimwijn,fruitsap,aperitief van het huis en 6hapjes), het feest was met drankenforfait tot einde feest en koste toen 75 euro. Wij zijn zelf traiteur en wij werken ook meer en meer volgens budget, de mensen zeggen wat ze eraan willen uitgeven en daaromtrent werken wij iets uit, het is wel normaal als ze maar een weinig budget hebben we wel met veel minder luxe producten werken, maar dit wordt meer en meer gedaan.
|
|
Ibe
22-5-2010
|
3-9-2009 12:59:28
Wij betalen 67,5 euro voor avondgasten (aperitief met hapje, koud en warm buffet, dessertbuffet, middernachtbuffet, drankforfoait tot einde feest) en 30 euro voor laatavondgasten (aperitief, dessertbuffet, drankforfait tot einde feest)
|
|
Delfine
18-7-2010
|
3-9-2009 16:57:21
hoi,
om welke locaties en cateraars gaat het hier allemaal?
|
|
stephanie
4-9-2010
|
3-9-2009 19:34:16
Bij ons het Daemshof
|
|
Ibe
22-5-2010
|
3-9-2009 19:38:12
Bij ons De Bourgondier in Deurne bij Diest
|
|
Ellen
14-8-2009
|
4-9-2009 20:15:29
Hoi,
Onze trouw is ondertussen al voorbij .... we zijn 3 weken geleden getrouwd en het was een prachtige en onvergetelijke dag! Echt super en een uniek moment, je voelt je zoals je je nog nooit tevoren gevoeld hebt!
Ivm de prijs per persoon ... wij waren heel verrast achteraf toen we de rekening kregen dat in ons budget pp de BTW nog niet inbegrepen was! Dus let hier wel goed op, vraag het nog eens extra na of dit al inbegrepen is of niet, want BTW is 21% en ik kan je verzekeren dat dit niet zo een leuk moment is als je achteraf een rekening krijgt die wel een stukje duurder is dan gepland.
We hebben een prachtig huwelijk gehad en hebben er absoluut geen spijt van van onze locatie, maar we hadden dit natuurlijk liever op voorhand geweten! Waarschijnlijk is er wat miscommunicatie geweest of hebben wij dit niet goed gelezen ... och ja, we hadden een droomhuwelijk dus we piekeren er echt niet over!
Groetjes!
|
|
caroline
16-7-2010
|
5-9-2009 21:12:28
@ Ellen: amai zeg, kzou achterover vallen mocht ik plots zo'n rekening voor mn neus geschoteld krijgen, maar zoals je zelf zegt, je hebt een droomhuwelijk gehad, das het belangrijkste.
Ik krijg in de loop van volgende week mn laatste offerte binnen, fingers crossed want het is echt DE zaal voor mij met de catering die ik wil... In mn gedachten ben ik al alles aan het plannen voor die plek, als het toch niet in het budget zal passen moet ik opnieuw van vooraf aan beginnen en dat zie ik niet zitten.
Prettig weekend iedereen Caroline
|
|
daisy
26-9-2009
|
6-9-2009 6:58:50
Hoi, Wij betalen blijkbaar erg weinig voor hetgene dat we krijgen! Aperitief, soep, buffet en drank aan 55 euro per persoon met ijstaart en extra dessertbuffet inbegrepen.
|
|
Liesbeth
17-5-2008
|
11-9-2009 15:41:50
hey Caroline
Ik zou voorzichtig zijn met zelf een budget voor te stellen. Laat ze zelf maar met voorstellen komen, anders rekenen ze misschien meer per menu. Zeg maar: 'alles hangt af van wat daarvoor geboden wordt'.
Wij hadden twee prijzen: Mensen voor receptie: €11.5 (daar zat in fruitsap, frisdrank, schuimwijn, warme en koude hapjes gedurende anderhalf uur) Mensen voor heel de avond: €69.5 (Daar zat in: Voorgerecht, soep, hoofdgerecht, dessertbuffet, sandwiches 's nachts en ALLE drank tot het einde van het feest)
Groetjes!
|
|
Natascha
10-10-2009
|
11-9-2009 15:50:40
Wij betalen ZONDER BTW,50€/pp voor het avondfeest.Met aperitief,drank,warm en koud buffet,dessertenbuffet en drank tot 1u. Nadien 3.5€/pp + 21€/garcon. Voor de mensen voor het dansfeest betalen we 20€/pp met drank en dessertbuffet ook tot 1u.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|