TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
linda
7-8-2009
|
3-9-2009 0:12:42
hoi Priska,
ik was eerst naar de kapper geweest, omdat je haar nog gewassen moet worden en je anders een witte rand van het wassen hebt. veel plezier bij het plannen groetjes linda
|
|
Priska
|
3-9-2009 0:15:08
dank je Linda!
|
|
s
1-6-2007
|
3-9-2009 7:52:24
akkoord met Linda. Kapper eerst is praktischer, tenzij je haar niet gewassen moet worden.
|
|
Daisy
|
3-9-2009 8:39:40
Bij mij is het eerst schminken, omdat ik met een stuk haar in mijn gezicht ga zitten en dan moeten ze dat verschuiven en opheffen om eronder te schminken.
Het wordt opgestoken, dus wordt ook niet gewassen bij de kapper.
|
|
Eva
10-10-2009
|
3-9-2009 8:42:49
Hallo,
ik ga mee met Daisy, de kapster heeft mij gevraagd mijn haar de dag voordien te wassen omdat het opgestoken moet worden en het mag niet te glad zijn de dag zelf. Daarom bij mij eerst make-up en daarna kapster. Als je haar nog gewassen moet worden bij de kapper zelf, dan is het idd beter eerst kapper te doen, daarna make-up.
Groeten, Eva 10/10/'09
|
|
Vanessa
24-10-2021
|
3-9-2009 9:36:03
bij mij is het dezelfde persoon die mijn haar doet en die mijn make-up doet, dus dat is wel gemakkelijk. Zij zal wel de volgorde bepalen, maar ik moet mijn haar ook al de dag voordien wassen.
groetjes
|
|
Sofie
19-9-2009
|
3-9-2009 9:58:01
Oei Priska, nu wordt het moeilijk hé. Ik zou gewoon kijken wat voor jouw kapsel het gemakkelijkste is. Als je haar de avond er voor al gewassen wordt dan kan je make-up eerst. En anders zou ik eerst naar de kapper gaan en daarna make-up. Bij mij gaat dat zo gebeuren, en zij heeft een rolletje om in mijn nek te leggen zodat mijn kapsel niet in de war geraakt in de make-up stoel. Fie
|
|
tami
26-6-2010
|
3-9-2009 10:10:19
Hallo Priska,
die volgorde is idd belangrijk in functie van het soort kapsel dat je hebt. Als de föhn moet gebruikt worden of door de warmte in het kapsalon, kan je make-up wat vloeibaar worden en uitlopen... zoniet, dan kan je eigenlijk doen wat je wil. Zelf vind ik het veiliger om de make-up als laatste te doen, maar da's elk zijn mening, hé. Groetjes
|
|
Wendy
12-6-2010
|
3-9-2009 11:37:20
Misschien best eens vragen aan de kapster?
|
|
Ellen
3-7-2010
|
3-9-2009 13:50:44
Ik heb mij laten vertellen, eerst kapsel en dan make-up. Ook iets aandoen met knoopjes als je naar de kapper gaat,kwestie dat je het niet over je hoofd moet trekken met de kans je kapsel te beschadigen :-)
grtz Elleke
|
|
Priska
|
3-9-2009 15:39:59
thanks voor de tips dames :)
|
|
Liesbet
|
6-9-2009 5:23:11
Ik dacht eerst kapster, dan make-up, alleen maar om uw make-up mooi in uw haarlijn te laten "blenden". En ook, stel dat uw oogmake-up uitloopt - kapsters trekken nogal eens aan uw haar, of uw speldjes kunnen wat te vast zitten en aan uw haar trekken, mijn ogen tranen dan nogal makkelijk, en je wilt natuurlijk niet met mascara vegen rondlopen. Hangt natuurlijk af van uw kapster.
|
|
Priska
|
6-9-2009 8:24:47
@ Liesbet, kapster kunnen idd hard trekken aan het haar, had ik zelf nog geen rekening mee gehouden Kheb het ook gevraagd aan m'n visagiste en zij heeft liefst dat ik eerst naar de kapper ga. Kwil het voor haar ook niet extra moeilijk maken :) Allesinds bedankt voor de tip ;)
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|