Terug naar overzicht
Hey,wij trouwen op 3 april 2010. En hadden ook informatie gevraagd bij de Lilse bergen en den Bakker.Bij den Bakker hebben wij al verschillende familiefeestjes gehad en de service en het eten is daar prima in orde. Maar voor ons was het een nadeel dat er geen receptiezaal aan was, en dat de zaal op zich mss ook wel een beetje klein kon zijn.Bij de lilse bergen dan weer, totaal geen idee maar het nadeel daar was dat men daar geen eten aan tafel brengt. Dus men doet daar enkel bufetten of bbq. Niet ons ding.Wij wonen zelf in Beerse maar aangezien mijn schoonouders in loenhout wonen en we daar ook pas feest gehad hebben, zijn wij uitgeweken naar't guldenhof in loenhout. Prima service, lekker eten, en zeer mooie zaal, ook receptiezaal.Ik hoop dat je er iets mee bentPetra
persoonlijk vindt ik het Vlimmershof een beetje ouderwets. Maar dat is natuurlijk mijn mening. In de andere zalen ben ik nog niet geweest.
Hei Olga,wij zijn dit jaar getrouwd en hadden ons feest bij Zaal den bakker in Rijkevorsel. We hadden geluk dat het die dag prachtig weer was, dus konden we onze gasten buiten in 't groen ontvangen. Het feest nadien was piekfijn in orde, lekker eten, alles goed georganiseerd en geen problemen. Een aanrader dus.GrtzVickynu bijna 1 maand getrouwd :-)
Hoi Olga,ik ben al naar een feest geweest in den Bakker in rijkevorsel. Het eten was lekker, maar ik vind het niet zo een mooie zaal. Int Salphenhof ben ik ook al geweest en ik vind het daar gezelliger en ook lekker. En ik geef je één raad: blijf weg in het Vlimmershof; ik ken iemand die daar gewerkt heeft en echt geloof me niet doen.grtjs
Wij feesten volgend jaar ook in Den Bakker. Feesten zijn altijd goed in orde en ook voor het vastleggen vd zaal (en al onze vragen over hoe en wat) goede service tot nu toe.
bedankt voor de tips iedereengroetjes olga
Hoi,Wij geven over drie weken ons feest in ravels in het molenhof. Zeer goede prijs/kwaliteit! Het personeel is zeer vriendelijk, groot aanbod in de bufetten en alles is er heerlijk. Ze doen daar heel de avond hun uiterste best voor dat het een geslaagd is en dat er drank in overvloed wordt bedient, echt een aanrader!!groetjes