TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
stephanie
4-9-2010
|
3-9-2009 9:26:47
Goh ik moet nog steeds lachen als ik daar aan denk... Wij zijn daar ongelooflijk boertig, ja dat is het juiste woord, ontvangen. De waarschijnlijke reden, het was 'maar' 100 man. Toen mijn moeder zei dat het er gemakkelijk 150 konden worden (ze had de dame in kwestie namelijk door) draaide ze met de wind en kon alles! Een bevriend koppel van ons heeft er net hetzelfde meegemaakt. We hadden beter geluisterd en er niet naartoe gegaan, het had ons tijd bespaard. Maar enfin, aangezien mensen er hun feest geven, zal ze tegen bepaalde mensen wel vriendelijk zijn he. :) Een collega vond het eten er niet lekker (was bij het feest van de zoon), maar ben er zelf nooit naar een feest geweest.
Hebben ze een zondagsrestaurant? Best eerst een keer proeven! Door te proeven zijn wij op het laatst nog van zaal veranderd.
Ik neem aan dat jullie dan van de buurt rond Boechout zijn? Wanneer is jullie dag? :)
|
|
Marc
14-11-2009
|
3-9-2009 14:54:59
Wij zijn daar gaan horen voor een feest en waren al niet content over de ontvangst toen. Was een soort opendeur en toen wij binnen kwamen was er niemand in de zaal aanwezig buiten de uitbaters, toch hebben we nog een minuut of 20 moeten wachten voor we geholpen werden. Moet wel zeggen dat mijnheer vriendelijk was en dat enkel mevrouw wat uit de hoogte aan het doen was.
Wij hebben gekozen voor de Jachthoorn en hebben er reeds een paar keer lekker gegeten. Mijn schoondouders hebben er al verschillende keren een geslaagd bedrijfsfeest gehad en mijn neef die DJ is heeft ons die zaal ook getypt als zijnde OK.
cheers
|
|
Hilde
22-8-2009
|
4-9-2009 10:56:33
Hey,
Wij zijn twee weken geleden getrouwd in het HVR en ons feest was echt meer dan geslaagd. Iedereen was vol lof over de zaal, het eten... Met de receptie waren er meer als genoeg hapjes en drank voor iedereen. De ontvangst kan idd wat vriendelijker maar de mensen die je woensdags ontvangen hebben wij die avond niet gezien! veel succes met je feest
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
16-9-2009 23:26:40
Wij zijn vandaag net terug, vond die mannen heel vriendelijk, 't was de tweede generatie en de derde generatie -zoon (zou ook 'n vierde opvolger zijn?). Zeer sympathieke mensen, niet meteen ter beschikking maar hadden niet gemerkt dat we daar waren, ach... kan gebeuren.
Is 'n erg grote kansmaker voor ons, ook omdat het mooi is en de prijs is dik oké voor wat ze aanbieden.
Feit dat je met meer familiale sfeer zit ipv maître met weinig affiniteit, scheelt wel voor mij.
|
|
Sara
26-9-2009
|
8-10-2009 11:36:25
Hey, Wij zijn op 26 september getrouwd met onze receptie en huwelijksfeest in het Hof van Reyen. De ontvangst op woensdag kan inderdaad soms chaotisch verlopen, afhankelijk van de drukte, maar dit was voor ons hetzelfde als in de andere zalen die we gezien hadden. De mensen die u op woensdag gezien heeft, zijn de vader en de moeder van de twee zonen die de zaak verder zetten. Wij hadden een prachtreceptie met alles er op en eraan en vele complimentjes van onze receptiegasten. Als avondfeest hadden wij een combinatie van voorgerecht en soep opgediend aan tafel en een warmbuffet als hoofdgerecht met achteraf bruidstaart en dessertenbuffet. Alles was af, behalve het warmbuffet. Wij hadden 150 gasten (capaciteit van de zaal is max 225 personen) en de laatste drie ronde tafels (di 34 personen) hadden al geen eten meer bij de eerste keer aanschuiven aan buffet. Veel vijven en zessen en gediscussieer van onze pa's met de maitre werd er in mondjesmaat en kleine pannetjes aangevuld. Een lange rij aan het buffet (voor de eerste keer aanschuiven dan), bedienend personeel stond achter lege schotels. Onze maitre wist geen raad, en de oudere van de 2 zoons was zo arrogant te zeggen dat we 'te grote eters waren' terwijl 30 personen nog niet eens een beetje van het originele buffet heeft kunnen eten. Er werd geImproviseerd en beetje bij beetje met veel geduld kon je een bord met 2 minikroketjes bemachtigen. De lege borden bleven wel op de tafel staan (je moest aan het buffet telkens een nieuw bord nemen al was het voor 2 minikroketjes), en wijn werd niet meer bijgevuld, want door de crisis, stond iedereen in de keuken. Ons dansfeest kon om 1 uur beginnen (maar dat hebben we zelf moeten forceren bij de DJ, de maitre wist het niet meer). Daardoor is ons dessertenbuffet, wat wel meer dan voldoende gevuld was, een beetje in het water gevallen. Op een halfuur is het erdoor gejaagd. We moesten kiezen, hé, om half twee de openingsdans vonden we een beetje te laat. Maar, we hadden wel een kei goede DJ, en die heeft veel goedgemaakt. De dansvloer stond de hele avond vol! Onze vrienden en familie hebben begripvol gereageerd, maar ze hebben ook de problemen gezien en ik denk niet dat ze hier een feest zouden organiseren, nu ze dit weten. Achteraf, bij de betaling kregen we te horen dat er ooit wel eens iets misloopt (wij hadden dus gewoon pech), maar daar zijn wij niets mee, ons huwelijksfeest was er één 'zonder eten', hé! Ondertussen een week verder heb ik al van een collega gehoord, wiens ouders ook enkele jaren geleden, te gast waren op een groot huwelijksfeest in het hof van Reyen, die net hetzelfde hebben meegemaakt. Dit is dus geen eenmalig feit! "Van een schoon tafel kan je niet eten" (zoals mijn nonkel laconiek zei), blijkt weer eens vol waarheid te zitten. De porche op de oprit is hier getuige van. Wat kost een hoop eten? Van het geld van een porche kan je een huis (vol eten) kopen. Ons zie je daar niet meer! En bij deze hoop ik toch nog enkele mensen van deze ontgoocheling te besparen. Want het mag dan een fantastische dag zijn geweest voor de rest, dit blijft toch door je hoofd spoken. groetjes, Sara (na anderhalve week nog steeds gelukkig getrouwd)
|
|
Annelies
27-8-2010
|
13-12-2009 22:46:34
Oeioei, wij zoeken ook een zaal en dachten daar a.s. zaterdag 'ns te gaan horen... We hebben precies al geen zin meer :-s Andere suggesties misschien rond de streek van Lier - Halle - Zandhoven?
|
|
Annelies
27-8-2010
|
13-12-2009 22:46:35
Oeioei, wij zoeken ook een zaal en dachten daar a.s. zaterdag 'ns te gaan horen... We hebben precies al geen zin meer :-s Andere suggesties misschien rond de streek van Lier - Halle - Zandhoven?
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|