Terug naar overzicht
Proficiat!! Vanaf nu zal het een stuk sneller gaan hoor. Bij mij is het morgen nog 50 dagen. Tbegint nu echt wel dichterbij te komen!groetjesVanessa24/10/09
Dag Joke,profiicat!Vanaf nu zal het tellen steeds sneller en sneller gaan. Die laatste 100 vliegen voorbij. Wij zitten nu aan 37 dagen en het lijkt gisteren dat ik mijn 100 dagen bericht gepost heb.Geniet er nog van!Groeten,Eva10/10/'09
Bij ons nog 16 dagen ;-)En inderdaad, ik vond vanaf 50 dagen dat het idd hééééél snel ging. Geniet er maar van.Groetjes, Sofie 19/09/2009
Proficiat !!Zoals het cliché het wil: die vliegen voorbij die 100 dagen !!Bij ons nog 16 op de teller en kan het nog niet geloven dat we er na anderhalf jaar zo dicht bijstaan !!!Geniet er elke moment van want t is voorbij voor je t weet !!!Groetjes
hela!wij zaten gisteren (03/09) ook aan 100 dagen :-)Leuk besef héWij moeten nog:-kostuum ventje-lingerie voor mij-misboekje samenstellen (heb al vaak intentie gehad om eraan te beginnen, maar helaas :-) )-uitnodigingen zoeken-openingsdans kiezen- en dan nog eens met ceremoniemeester, fotograaf, pastoor... afsprekenDat is het zowat denk ik. En jullie?