Terug naar overzicht
Kunnen jullie niet als bruidspaar een bruidswagen nemen, en dan voor de suite wagens van vrienden of kenissen lenen, die dan zelf met hun auto rijden?Zo spaar je toch geld uit?Fie
wij hebben gekozen voor allemaal kevertjes. op het forum www.flat4free.be zitten er allemaal eigenaars van kevertjes en deze bieden deze aan een heel mooi tarief aan (tussen € 50 en € 100 per wagen). Je kan voor de suite eventueel ook kleine VW busjes nemen (meestal rond € 250). Misschien eens via deze weg proberen.groetjesVanessa
Stephanie,waarom huur je dan niet 1 bruidswagen en voor de suite 6 identieke taxi's ? Dat zal een stuk goedkoper zijn ! Best wel op voorhand reserveren en de avond tevoren het uur nog eens bevestigen. Er was hier ooit een bruidje dat het zo had opgelost en elke taxi kostte haar gewoon de prijs van de rit. Vind ik persoonlijk wel een optie ; een taxi is nu eenmaal geen ceremoniewagen, maar so what ? Het voornaamste is dat je vervoer hebt, hé.Groetjes
@Sofie Ja dat is ook al een optie waar ik aan dacht, maar dan moeten er 'gasten' fungeren als chauffeurs en vind dit een beetje lastig... Mss dat het onderscheid tussen suite en de rest dan ook niet zo duidelijk is...@Vanessa Zal eens gaan zien naar de kevertjes. :) En al goede ervaringen over gehoord? Niet dat die mensen niet zijn komen opdagen ofzo?@Tami Dat dat taxi's zijn doet er voor mij eigenlijk niet toe. Vind het zelfs origineel. Maar wat doe je als de mensen na de kerk terug naar huis gebracht moeten worden. Dan staan de taxi's een uur te wachten... Zou het dan niet te erg oplopen?
StephanieWij hebben zelf onze auto's zo gevonden, maar we trouwen pas op 24/10, dus ik zal nog moeten afwachten of ze allemaal komen hoor.Het zijn gewoon mensen die als hobby een kever of een busje hebben. Wij hopen voor het beste.Je moet maar eens een kijkje nemen op het forum. Als je zelf iets post (best je email er ook inzetten), krijg je wel reacties hoor.Veel succes!
Persoonlijk zou ik ook opteren voor een wagen voor jullie en een klein busje voor de suite, dat gaat stukken goedkoper uitkomen. De mensen die mekaar niet willen zien moeten dan maar zo ver mogelijk uit mekaar gaan zitten op de bus :-) Tenslotte gaan ze de rest van de dag ook nog met elkaar moeten "doorbrengen" hè. Zijn ze niet akkoord, stel dan voor dat ze zelf de kosten van aparte wagens betalen. Omdat zij onderling ruzie hebben moeten jullie toch geen onnodige kosten maken?!
Wij hadden voor ons tweetjes een prachtige koets en de suite heeft de eigen auto's gebruikt. Wat ook wel leuk zou geweest zijn was een huifkar voor de suite. Een koets is een echte aanrader! Je hebt dan lekker wat tijd voor jullie tweetjes om wat bij te babbelen en rustig te genieten!
Beste Stephanie,Neen, je moet de taxi's natuurlijk niet doen wachten tijdens de kerkdienst want dan zou je méér betalen dan aan een ceremoniewagen. Je moet gewoon afspreken met de taxichauffeurs dat je ze een uur later terug aan de kerk nodig hebt en dat zal dan wel in orde komen. Groetjes
wij hebben de wagens geregeld door allemaal kennissen te vragen van de ouders van mijn man. Deze mensen hadden allemaal ongeveer dezelfde mercedes als mijn schoonouders en die hebben dan gereden. De meeste van die mensen waren ook uitgenodigd op het avondfeest en vonden het heel leuk om op die manier er de ganse dag bij te zijn. Zo hebben we 7 mercedessen gehad als volgwagen. en als bruidswagen hadden we een sjieke mercedes sportwagen die de getuige van mijn man geregeld had ( = wagen van zijn baas). Zo heeft het vervoer ons slechts 100 euro gekost.groetjes