TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Wendy
12-6-2010
|
3-9-2009 11:33:12
Hey Ilse,
Spannend!! Da's al the final countdown voor jou hé!
Wat ik ook zou meenemen, is bvb je lipstick, zo kan je die nu en dan eens terug opbrengen, want da's toch het enige deeltje van je make-up dat niet zo lang meegaat.
veel plezier! Wendy
|
|
Lindsey
14-8-2009
|
3-9-2009 11:34:46
Naald en draad !! heeeel belangrijk! Je weet maar nooit dat er iets losspringt aan je kleedje! ik had ook druivensuikertjes mee! 'k heb ze ook kunnen gebruiken, want het is een zware en vermoeiende dag... en Dafalgannekes zou'k ook meenemen, ik had ze niet bij en ze hebben er voor me moeten zoeken ... Door ontlading 's avonds had'k barstende koppijn gekregen!
|
|
Evelien
17-10-2009
|
3-9-2009 11:49:49
Ontvlekker voor als je toch eens morst, idd pilletjes tegen hoofdpijn, diarree, misselijkheid, plakkers tegen blaren, je make-up, papieren zakdoekjes, een beetje geld (ik denk aan een 20 euro, je weet nooit!), muntjes, ... Hopelijk heb je een grote handtas :-)
|
|
Kirsten
9-5-2009
|
3-9-2009 12:18:05
uit ervaring :-) Neem zeker ontschminker mee, voor als je mascara uitloopt door traantjes van geluk. Ik zag er na onze mis als een gothic uit, gelukkig hadden vriendinnen de-make up mee om me terug op te lappen :-)
groetjes Kirsten
|
|
stephanie
4-9-2010
|
3-9-2009 13:46:00
Maandverband of tampon als het die periode is. :) Anders moet je al je gasten afgaan. :p
|
|
Sofie
19-9-2009
|
3-9-2009 13:52:25
Ik zou ook een paraplu voorzien. Ik ben er zelf een schattig gaan halen in de Hema, wit met zwarte bolletjes. En verpakt in een hoesje zodat het met gemak in de grote handtas kan ;-) En je denkt nu waarschijnlijk dat ik er al vanuit ga dat het gaat regenen (ik hoop echt van niet maar je bent beter voorbereid), maar ik zou ook een doek voorzien om je schoenen of die van de bruidegom op te poetsen. Verder neem ik ook een deken mee voor de fotoschoot, als we ergens op moeten gaan zitten en dat blijkt niet proper te zijn... Veel succes nog! FIE
|
|
ils
|
3-9-2009 14:54:31
die ontvlekker, wat is daar een goeie tip voor? ik zou niet direct weten wat ik daarvoor kan meenemen.. ikzelf heb dus geen handtas bij, ocharme mijn moeder, die haar tas zal des te zwaarder zijn :-)
|
|
Vera
22-8-2009
|
3-9-2009 16:03:01
Ik heb het volgende meegenomen (heb er uiteindelijk niet veel van gebruikt, maar toch): lipbalsem lipgloss, bronspoeder, kwast haarborstel parfum zakdoekjes pleisters tegen blaren van compeed. Ook een aanrader: een stick van compeed tegen gezwollen en pijnlijke voeten deo en eventueel washandje en wat douchegel een oud laken/dekentje om eventueel tijdens de fotoshoot op een vuile ondergrond te leggen zodat je kleed niet vuil wordt flesjes water kauwgom eventueel iets om tussendoor te eten telefoonnummers van "belangrijke mensen" op jullie dag: fotograaf, dj, een paar leden van de suite, pastoor, enz. Moest er iemand te laat zijn of verloren gereden zijn. een mini-naaikitje tandenborstel en tandpasta reserveschoenen
|
|
Sara
10-4-2010
|
3-9-2009 21:50:08
dta is al een heel lijstje, ik ga het zeker bewaren! er bestaat tegenwoordig ook een creme (ik denk van hansaplast) om blaren te voorkomen. ik weet niet of het helpt, maar ik ga er zeker gebruik van maken die dag! qua ontvlekker: naar het schijnt werken die citroendoekjes die je na je mosselen op restaurant krijgt perfect als ontvlekker! en wat die handtas van je moeder betreft: maak er maar een mary-poppins-tas van :-), maar leg ze in je ceremoniewagen en haal ze aan de feestzaal eruit, dan hoeft niemand je "secret basket" te zien veel plezier op je trouwdag!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|