Terug naar overzicht
Geniet vandaag maar van het feest en het jaartje dat komt van de vele voorbereidingen van jullie huwelijk.Veel succesGroetjesSophiexxx
hey sophie,bedankt voor de reactie, wij zijn verloofd van 26 juni en zijn ook dadelijk aan het plannen gegaan. heel veel is al gedaan eigenlijk. ik denk dat wij beiden in een zwart gat gaan vallen na de trouw, wij zijn er dagelijks mee bezig nu :-)groetjes xx
Onze trouwdatum is 4 september 2010..dus morgen over één jartje is het bij ons ook zover!
hey lauraohh leuk hoor, zijn jullie ook al zo met al de voorbereidingen bezig? van waar ben jij?groetjess
Wij trouwen ook binnen exact één jaar! De zaal en het uur van de mis liggen al vast maar dat is voorlopig alles. Dit weekend gaan we wel eens zoeken naar een fotograaf en een dj want die moet je blijkbaar op tijd vastleggen.
heyy,fijn he al die voorbereidingen. mijn schoonzusje zal de fotos maken dus fotograaf heb ik niet nodig. onze teksten voor het misboekje hebben we al wel en het ontwerp van de uitnodegingen ook. ik vind het fijn om alles rustig te doen. elke dag wat, zo genieten we er een heel jaar van. ons zaaltje ligt ook vast en de dj zal deze week gebeuren.groetjess