Terug naar overzicht
Ik heb hen nog niet gehoord maar over de prijs kan ik je alleen maar zeggen dat het een beetje afhangt van hoeverre hij komt.Dat is in ons geval toch zo
De prijs vind ik toch niet weinig. Wij betalen 350 euro, all-in en bij ons moet de DJ van een heel eind verder komen.Wij hebben DJ Musicpoint genomen (www.musicpoint.be ). Heb hem ook nog niet horen spelen, maar hij kwam wel vlot en professioneel over.
Hoi Lindsay,Wij denken er ook aan om dj musicpoint te nemen.Ken jij mensen met positieve/negatieve ervaringen met deze dj?Inderdaad Vicky, ik vind 525€ precies ook nogal aan de duurdere kant. Ik heb van 3 dj's de prijzen, en ze liggen telkens onder de 400€, all in, tot zo lang de feest duurt.groetjesKatrien
De prijs is zeker niet weinig.Het is inderdaad wel kijken naar de afstand maar wij hebben gekozen voor dj partysound.Zijn naam komt regelmatig voor op het forum en blijkbaar kennen er ook redelijk veel feestzalen deze dj.Ik heb toch al redelijk veel goede commentaren gehoord over hem.Bovendien viel zijn prijs enorm mee,ook gezien de afstand.Bij hem zijn er ook geen extra kosten zoals bij meerdere wel het geval is. Toen we langs gingen waren we toch direct verkocht door zijn ontvanst en aanpak.