Terug naar overzicht
Ik heb ook al gehoord dat bij Jagré in Antwerpen de prijzen ook al wel lager durven liggen... maar de kleren zijn heel duur, en je moet er altijd nog lingerie, schoenen, juweeltje, eventueel onderrok bijrekenen, en dat vertellen ze er in het begin natuurlijk nooit bij!
HalloIk heb gisteren een afspraak gemaakt bij farah love in zwijndrecht. Zij hebben aanbiedingen die blijkbaar toch de moeite zijn. 650 euro voor elk trouwkleed van de collectie 2006. Tweede aanbieding is 850 euro en dan heb je alles wat je er nog bij moet hebben, juweeltje, lingerie, kousenband,... Misschien moet je daar ook eens langsgaan. Ik vond dit ook de moeite om toch eens een afspraak te maken al moeten we wel afwachten of de kwaliteit van de kleding goed is; Want dat vind ik toch wel belangrijk.Waren ze niet te opdringerig waar je geweest bent. Daarvoor ben ik wel wat bang. Ik wil in verschillende winkels gaan kijken en passen en vraag me af of ze dat ook toelaten.Groetjes en nog veel succes.
Hoi Lies,In Genk (Shopping 2 boven) is inderdaad een winkel waar ze trouwkleding verkopen die goedkoper is. Bruidsmode Karin in Maasmechelen is ook niet zo duur. En Primo Piano in Genk misschien ook niet (dat weet ik niet, daar ben ik niet geweest). Adressen en tel.nr. vind je in de gouwden gids. Als je vindt wat je zoekt in deze winkels, is het super. Ik heb mijn kleed bij Isa Moda in Hasselt gekocht.Groetjes en veel succes!An (13/08/05)
Wij zijn in augustus getrouwd en mijn kleed kwam van bij Jagré. Ik was gesteld voor € 1050 in totaal, lingerie en schoenen inbegrepen. Ik moet wel zeggen dat ik geen speciale bruidsschoenen gekocht heb en mijn lingerie bij Inno gehaald heb.Wat Jagré betreft ben ik alleen maar héél tevreden. Mocht vrij rondkijken en zoveel passen als ik wou. Ik twijfelde tussen 2 jurken en heb ze wel 10 x aan en uit gehad en ze hadden daar alle begrip voor. Retouches heel goed gedaan (€50) en ja mijn kleed, daar zijn we nog altijd trots op en de complimenten blijven nog komen.
Ik ben naar het bruidsparadijs in Kapellen geweest en heb daar mijn kleed gevonden.het kost 715 euro, dus is ook nog mooie prijs. je hebt daar kledij in alle prijzen, en de mensen zijn daar ook helemaal niet opdringerig!een aanrader: www.bruidsparadijs.be Mieke13/05/06