Terug naar overzicht
Hallo Daisy,Ik zou dit eerlijk gezegd nooit willen doen. Volgens mij is dit een taak van de pastoor en ik zou me er niet goed bij voelen dit in zijn plaats te doen. Bovendien denk ik dat ik blij ga zijn om een momentje voor ons 2 te hebben, om even te bekomen van alle emoties en te luisteren naar de mooie muziek.De mensen blijven bovendien toch nog even staan na de mis en dan heb je nog wel wat tijd om te zien wie er is.Hopelijk ben je iets met deze mening :)Veel succes nog, het is niet lang meer voor jullie!Groetjes,Sara
onze pastoor heeft dat ook gevraagt en awel ik vind dat eigenlijk een goed ideezo kun je toch de mensen zien die je mss zou kunnen vergeten nadienvindt het wel leuk
Ik heb dit ook gedaan! Mijn ventje mocht naast mij staan schoon wezen. Ik vond dit kei leuk!!! Zo zag ik direct wie er allemaal in de mis was. Mensen die in de rij bijna vechten om bij mij een hostie te komen halen ipv bij de pastoor. Echt doen!!! Ah, ik had trouwens niet veel keus. In de mis vroeg hij of ik dit wou doen, dan zeg je toch niet nee. Maar echt doen hoor!!!!Ah, er zijn nog momenten dat je even rustig kunt babbelen hoor. bv. bij de offerande, of onder een liedje. groetjes, Carolinagroetjes, Carolina
hey!Wij vonden dat heel plezant om te doen! zo kan je toch een woordje tegen iedereen zeggen, want na de viering lukt dat toch niet meer.grtj