Nu Online
Momenteel zijn er 673 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Farah Love

9-10-2005 11:48:48
Hey, ik heb op de trouwbeurs een afspraak gemaakt om te gaan passen. Zijn er mensen die hier al geweest zijn en hun ervaringen willen delen?
Ik ben best wel nerveus, het is de eerste keer dat ik ga passen...
Moet je zelf zien dat je gepaste bh en schoenen aanhebt, of moet je die van daar aandoen?

Bedankt in elk geval

me
20-12-2007
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 774

elfie
29-7-2006
 Meld misbruik9-10-2005 14:49:22

hey!
ik ben 3 weken terug gaan passen bij farah love. het was ook mijn eerste keer maar het viel supergoed mee. ze doen heel gewoon en helpen je echt wel bij het zoeken naar wat je mooi vindt. ik heb er een kleedje en sjaal gekocht... zeer mooi! je kan er juweeltjes en bijpassend ondergoed (bh+slip) kopen. gezien je waarschijnlijk nog niet weet hoe je topje eruit ziet, is het moeilijk om al een bh uit te kiezen voor je gaat passen. voor schoenen doe je er best aan met hieltje zo hoog als dat je denkt dat het zal zijn op de grote dag. maar ze hebben er zelf ook passchoenen in alle maten. veel succes met je zoektocht naar de perfecte jurk! elfie

Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik9-10-2005 18:38:54

Hoi,

Je moet helemaal niet nerveus zijn hoor. Best is een bh zonder bandjes aan te doen. Ik had zelf geen speciale schoenen aan, heb in 2 verschillende winkels de kleren gepast zonder schoenen. Tegen mijn 1e pas op 1 april moet ik mijn trouwschoenen meebrengen, en dan wordt het kleed op de juiste lengte aangepast.
groetjes
Katrien

kristel
8-7-2006
 Meld misbruik9-10-2005 21:22:21

hey ik heb ook een afspraak gemaakt op 31/10
Dit is voor mij ook de eerste keer. En ik heb dit ook gedaan via de trouwbeurs.

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik10-10-2005 19:50:54

hoi,

Een collega van mij is vorig jaar getrouwd en zij vond absoluut de ideale jurk niet! Uiteindelijk heeft ze haar droomjurk gevonden bij Farah love en ze zag er prachtig uit!!!
Ze was ook heel tevreden over de service!
Heel veel plezier bij de eerste pasbeurt.
Ik ben alvast ook aan het aftellen naar 22 oktober want dan heb ik een afspraak bij 'Linea Raffaëlli' in Brugge, weet ook niet wat ik ervan moet verwachten, we zien wel maar dat het leuk wordt dat weet ik zeker!!!!

Toi toi toi en hopelijk vindt je wat je zoekt!

Grtz Debra

Rozeke
20-12-2007
 Meld misbruik11-10-2005 12:25:29

Weet er misschien iemand of er parkeer mogelijkheden zijn in omgeving? Of is eerder het openbaar vervoer aan te raden (vb met trein naar antwerpen centraal en vanaf daar bus nemen?)

tamara
26-5-2006
 Meld misbruik12-10-2005 19:20:44

Hey ,
Ben gisteren m'n trouwkleed gaan kiezen bij Linea Raffaelli in Brugge, ze zijn daar supervriendelijk echt waar!
Was eerlijk gezegd een beetje zenuwachtig want dit doe je niet alle dagen e.
Op een uurtje tijd had ik m'n droomjurk gevonden.
Debra, veel succes e!!!!!Groetjes Tamara

veerle
21-1-2006
 Meld misbruik19-10-2005 11:18:42

Ik heb mijn jurk er gekocht en was zeer tevreden. Ze hebben zelf lingerie en toebehoren, schoenen. Ruime collectie en vooral de prijs was supper !!

veerle
21-1-2006
 Meld misbruik19-10-2005 11:21:14

Heb vorig jaar mijn jurk bij Farah gekocht, zeer vriendelijk, zeer ruime keuze. Ze hebben er alle accesoires zoals lingerie en schoenen, en...vooral de prijs was perfect je houdt er geen kater aan over financieel.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info