Terug naar overzicht
hey! ik ben 3 weken terug gaan passen bij farah love. het was ook mijn eerste keer maar het viel supergoed mee. ze doen heel gewoon en helpen je echt wel bij het zoeken naar wat je mooi vindt. ik heb er een kleedje en sjaal gekocht... zeer mooi! je kan er juweeltjes en bijpassend ondergoed (bh+slip) kopen. gezien je waarschijnlijk nog niet weet hoe je topje eruit ziet, is het moeilijk om al een bh uit te kiezen voor je gaat passen. voor schoenen doe je er best aan met hieltje zo hoog als dat je denkt dat het zal zijn op de grote dag. maar ze hebben er zelf ook passchoenen in alle maten. veel succes met je zoektocht naar de perfecte jurk! elfie
Hoi,Je moet helemaal niet nerveus zijn hoor. Best is een bh zonder bandjes aan te doen. Ik had zelf geen speciale schoenen aan, heb in 2 verschillende winkels de kleren gepast zonder schoenen. Tegen mijn 1e pas op 1 april moet ik mijn trouwschoenen meebrengen, en dan wordt het kleed op de juiste lengte aangepast.groetjesKatrien
hey ik heb ook een afspraak gemaakt op 31/10 Dit is voor mij ook de eerste keer. En ik heb dit ook gedaan via de trouwbeurs.
hoi,Een collega van mij is vorig jaar getrouwd en zij vond absoluut de ideale jurk niet! Uiteindelijk heeft ze haar droomjurk gevonden bij Farah love en ze zag er prachtig uit!!!Ze was ook heel tevreden over de service!Heel veel plezier bij de eerste pasbeurt. Ik ben alvast ook aan het aftellen naar 22 oktober want dan heb ik een afspraak bij 'Linea Raffaëlli' in Brugge, weet ook niet wat ik ervan moet verwachten, we zien wel maar dat het leuk wordt dat weet ik zeker!!!!Toi toi toi en hopelijk vindt je wat je zoekt!Grtz Debra
Weet er misschien iemand of er parkeer mogelijkheden zijn in omgeving? Of is eerder het openbaar vervoer aan te raden (vb met trein naar antwerpen centraal en vanaf daar bus nemen?)
Hey ,Ben gisteren m'n trouwkleed gaan kiezen bij Linea Raffaelli in Brugge, ze zijn daar supervriendelijk echt waar!Was eerlijk gezegd een beetje zenuwachtig want dit doe je niet alle dagen e.Op een uurtje tijd had ik m'n droomjurk gevonden.Debra, veel succes e!!!!!Groetjes Tamara
Ik heb mijn jurk er gekocht en was zeer tevreden. Ze hebben zelf lingerie en toebehoren, schoenen. Ruime collectie en vooral de prijs was supper !!
Heb vorig jaar mijn jurk bij Farah gekocht, zeer vriendelijk, zeer ruime keuze. Ze hebben er alle accesoires zoals lingerie en schoenen, en...vooral de prijs was perfect je houdt er geen kater aan over financieel.