Terug naar overzicht
Als je niet met je partner daarover kan praten... NIET TROUWEN!!!! Daar komen achteraf enkel problemen van. Je bent nu al ongelukkig. Dit gaat niet beteren hoor! PRATEN PRATEN PRATEN!!!!! Ja er zit niets anders op hoor. Beter nu dan er binnen een jaar helemaal onder door te zitten hé. Veel succes ermee.groetjes, Carolina
Ik denk dat je het huwelijk toch beter een tijdje uitstelt tot je een oplossing gevonden hebt voor heel de situatie.Als je op deze manier gaat trouwen, vrees ik dat het niet goed gaat aflopen...Misschien beter nog een tijdje proberen van gewoon samen te wonen en afwachten of het echt niet beter met zijn zoon. Misschien eens met een therapeut gaan praten?
er bestaan ook psychologen voor kinderen he. Ik weet niet hoe oud zijn kleine is, maar op deze manier kan het toch niet??!mijn broer heeft ooit ook zo'n periode doorgegaan dat hij echt onuitstaanbaar was, maar hij is onder begeleiding gegaan, en dat is helemaal goed gekomen. En toen zat hij nog niet in het middelbaar he, dus het kan echt ook al wel bij jonge kinderen. De ouders en broers/zussen worden er ook bij betrokken.OK, je moet er wel wat tijd insteken, maar zoals de situatie nu is lijkt me toch ook allesbehalve...Veel sterkte en succes ermeegroetjesLien
Als hij jou echt graag ziet dan moet hij dat kind eens tegoei gaan opvoeden vind ik, desnoods naar de psycholoog brengen.Als je dat kind niet ziet dan kan het ook niet aan je wennen, laat het dan maar brullen in het begin, gewoon negeren, want dat kind geniet nu van de macht dat het heeft.Je laat een kind jouw leven en dat van hem toch niet bepalen zeker?Ik zou er eens goed met hem over praten, van je hart een steen maken want dat is altijd beter dan een scheiding achteraf of een ongelukkig huwelijk hé.Laat je niet ongelukkig maken, hoe hard je ook soms moet zijn.Héél veel succes!
Ik ben het met Heidi eens!Kan soms zijn dat een kind wat moet wennen, het is immers geen gemakkelijke situatie, maar het kind weghouden is helemaal niet de goede oplossing, dan blijft het zich zo gedragen want dan wint het juist (papa voor zich alleen). Je zal veel geduld moeten hebben en het rustig aan doen met het kind maar lijkt me nog altijd een betere oplossing tegen periodes apart te moeten wonen. Zoiets zou ikzelf nooit toestaan.Veel succes!Groetjes