Nu Online
Momenteel zijn er 280 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ten einde raad

3-9-2009 20:02:47
Hallo bruidjes,

Net als jullie sta ik voor ons huwelijk eind oktober is het zover maar zit met iets zwaar in de maag er zijn misschien mensen die me wat raad kunnen geven hieromtrent.
Mijn vriend en ik zijn bijna drie jaar samen hij heeft een kind en ik zelf twee die van mij kunnen het heel goed vinden met hem maar zijn zoon niet met mij.
Mijn vriend zei me steeds ik laat je niet voor mijn zoon en had dan besloten zijn kind elke woensdag te halen van school en s'avonds terug naar de moeder te brengen dat gedurende bijna 2 jaar tot in de maand april2009 besluit hij dat hij stopt met de relatie omwille van zijn kind. Ik heb er enorm van in de put gezeten net als hem veel verdriet gekend tot op de dag 3 mei dat hij me vroeg eens bij hem langs te gaan, hij heeft ingezien dat hij niet zonder mij kon en besloot terug verder door het leven te gaan met mij. Die maand heeft hij mij ten huwelijk gevraagt en ik die hem oneindig graag zie heb ja gezegd alles is geregeld voor het huwelijk en vanaf dit nieuwe schooljaar gaat hij zijn zoon nog steeds halen de woensdag maar nu ook om de veertien dagen als ook de helft van de vankantie en gaan wij afzonderlijk wonen die weekenden als weken van de vakantie. Ik zelf vind het geen gezonde situatie en zie het ook niet echt zitten om afzonderlijk te leven. Telkens hij niet bij mij is en met zijn zoon de woensdag zit stuurd hij mij een bericht dat de tijd lang duurd zonder mij waarop ik hem zeg van nu duurd de tijd al lang wat gaat het dan zijn de weekends en de weken als jij je kind bij jou hebt. Ik heb geen andere keuze zegt hij het kind wilt niet bij jou komen. Het is echt een moeilijk kind dag en nacht huilen steeds zijn zin moeten hebben echt nit te doen. Ik ben ten einde raad en weet niet meer wat te doen het huwelijk opblazen maar ik zie hem heel graag.
heeft er iemand misschien nog wat raad voor mij?

Mvg Nadine

RE: ten einde raad
van: Nadine 3/09/2009 19:56:27

bedankt voor de reactie maar het is onmogelijk te praten zowel met de partner over het kind hij mist zijn kind zegt hij steeds. Mijn kinderen lopen thuis weg omdat ze het niet meer kunnen aanhoren hoe het kind bezig is. In de grote vakantie wilt hij zijn kind helemaal niet omdat zijn moeder naar marroko gaat voor twee maand zegt hij maar als hij zijn kind dan mist wil ik het ook in de grote vakantie bij mij hebben zo ben ik. één jaar heb ik het volgehouden maar was volledig op van stress en ellende. Een heel moeilijke situatie vooral omdat ik hem graag zie en hem niet kwijt wil.

Mvg Nadine

Nadine
31-10-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1050

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik3-9-2009 22:37:16

Als je niet met je partner daarover kan praten... NIET TROUWEN!!!! Daar komen achteraf enkel problemen van. Je bent nu al ongelukkig. Dit gaat niet beteren hoor!
PRATEN PRATEN PRATEN!!!!! Ja er zit niets anders op hoor. Beter nu dan er binnen een jaar helemaal onder door te zitten hé.

Veel succes ermee.

groetjes, Carolina

Daisy

Meld misbruik4-9-2009 7:54:49

Ik denk dat je het huwelijk toch beter een tijdje uitstelt tot je een oplossing gevonden hebt voor heel de situatie.

Als je op deze manier gaat trouwen, vrees ik dat het niet goed gaat aflopen...

Misschien beter nog een tijdje proberen van gewoon samen te wonen en afwachten of het echt niet beter met zijn zoon. Misschien eens met een therapeut gaan praten?

Lien
7-5-2010
 Meld misbruik4-9-2009 8:46:02

er bestaan ook psychologen voor kinderen he. Ik weet niet hoe oud zijn kleine is, maar op deze manier kan het toch niet??!

mijn broer heeft ooit ook zo'n periode doorgegaan dat hij echt onuitstaanbaar was, maar hij is onder begeleiding gegaan, en dat is helemaal goed gekomen. En toen zat hij nog niet in het middelbaar he, dus het kan echt ook al wel bij jonge kinderen. De ouders en broers/zussen worden er ook bij betrokken.

OK, je moet er wel wat tijd insteken, maar zoals de situatie nu is lijkt me toch ook allesbehalve...

Veel sterkte en succes ermee

groetjes
Lien

Heidi
4-7-2009
 Meld misbruik4-9-2009 11:48:02

Als hij jou echt graag ziet dan moet hij dat kind eens tegoei gaan opvoeden vind ik, desnoods naar de psycholoog brengen.
Als je dat kind niet ziet dan kan het ook niet aan je wennen, laat het dan maar brullen in het begin, gewoon negeren, want dat kind geniet nu van de macht dat het heeft.
Je laat een kind jouw leven en dat van hem toch niet bepalen zeker?
Ik zou er eens goed met hem over praten, van je hart een steen maken want dat is altijd beter dan een scheiding achteraf of een ongelukkig huwelijk hé.
Laat je niet ongelukkig maken, hoe hard je ook soms moet zijn.
Héél veel succes!

Katrien
19-6-2009
 Meld misbruik4-9-2009 13:22:29

Ik ben het met Heidi eens!

Kan soms zijn dat een kind wat moet wennen, het is immers geen gemakkelijke situatie, maar het kind weghouden is helemaal niet de goede oplossing, dan blijft het zich zo gedragen want dan wint het juist (papa voor zich alleen). Je zal veel geduld moeten hebben en het rustig aan doen met het kind maar lijkt me nog altijd een betere oplossing tegen periodes apart te moeten wonen. Zoiets zou ikzelf nooit toestaan.

Veel succes!

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...