Terug naar overzicht
hoi davine,bij ons waren het aronskelken met een oude roze roos aan en dit samengebonden met zo'n witte kleine bloemetjes. Het waren dezelde soort bloemen als in mijn bruidsboeket.het was héél mooi en héél betaalbaar ookgroetjes,Sophie
Hoi Davine,Wij hadden als versiering gewone strikken (thule) aan de stoelen en op de grond theelichtjes.. een heel mooi effect en niet duur.Groetjes en veel succes!An
hey davina,mijn broer trouwde eergisteren, we versierden de kerk met balonnen met gas, dus ze hangden helemaal niet in de weg, als je het touwtje maar lang genoeg laat. En echt heel mooi, op het einde knipten we ze allemaal vlug los en deelden we ze aan de mensen om in de lucht te laten op het moment dat mijn broer en zijn kersverse bruid naar buiten kwamen. Is echt heel tof hoor.nele
Hallo,Wij hadden aan onze banken een pipetje hangen met daarin wat groen en een witte callas. Echt heel mooi en ook symbolisch aangezien mijn man in de pharmaceutica zit. Wij hadden bij IKEA speciale stoeltjes gehaald voor de kindjes 2 groene en 2 paarse en die dan gemixt in elkaar gestoken - een groen zitvlak met paarse leuning en 2 groene en 2 paarse poten en omgekeerd - en daaraan hing een zakje met letterkoekjes voor de kids. Heel mooi en iedereen vond het geweldig. Groetjes,An & Tom - 16 dagen gelukkig getrouwd
bij ons afwisseles rode en witte anjers met beetje groen (varens) erachter samengebonden met raffia...heel mooi en heel leuk want we hadden het de dag ervoor zelf gedaan!! en de bloemen waren perfect!