Nu Online
Momenteel zijn er 714 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

NOG 2 WEKEN !!! WIE TROUWT NOG OP 18/09/09???

4-9-2009 10:40:16
Hallo meiden,
Vandaag over 2 weken stap ik in het huwelijksbootje. En, om eerlijk te zijn ben ik al behoorlijk zenuwachtig. Niet om te trouwen , want ik en mijn ventje zijn al 8 jaar samen. Maar wel voor al die mensen die komen. Ik ben bang dat ik verstijf en mijn geloften niet uitgesproken krijg! Moet woensdag mijn jurk ophalen en heb dan écht het gevoel dat het nu echt voor echt is snap je....Is net zoals bij mijn zwangerschappen...9 maanden met alles bezig maar moeilijk om 100% te beseffen wat voor een wonder in je groeit en dan als is het ineens zo ver. Je kan het amper vatten.pfff spannend zenne. Maar denk toch dat ik met mijn rug naar de mensen ga zitten tijdens onze viering. En niet opzij hahaha.
Iemand nog tips of raad voor de grote dag? Bang dat ik iets vergeten ben (al zou niet zo goed weten wat ?)
Groetjes en nog veel weddingfun!

Maya
18-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 885

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik4-9-2009 11:21:39

Wij trouwen een dag later als jullie.
We hebben gisteren al een beetje geoefend met het misboekje. Als ik dat allemaal al eens gehoord heb, dan ga ik mss minder emotioneel zijn de dag zelf. Alhoewel dat je dat toch niet tegen houdt...
Het is idd spannend hé!
Ik hoop echt wel er van te kunnen genieten, daarom dat we af en toe eens een kwartiertje voor ons 2 inlassen.
Morgen mijn vrijgezellendag, ook spannend hoor.
Fie.

Laurence
18-9-2009
 Meld misbruik4-9-2009 21:12:32

Hoi, onze grote dag is ook op 18/09/09 en inderdaad er zijn al zenuwen. Nu woensdag 09/09/09 trouwen we al voor de wet en zelf voor dat ben ik zenuwachtig!
Ik kijk er echt naar uit!

vanessa
18-9-2009
 Meld misbruik4-9-2009 21:54:19

hallo

wij trouwen ook op 18.09.09.
en wordt één heel speciale dag voor mijzelf want ik word diezelfde dag namelijk 30 jaar ook.
heb ook al enorm veel stress nie te doen.
grtjs vanessa

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...