Terug naar overzicht
Hey,Mijn verloofde zit nu al met mij te lachen dat ik niet ùeer ga weten wat doen...Ergens vrees ik er ook voor, want inderdaad, al anderhalf jaar en de laatste maanden en weken zeker ben ik continue 24/24 bezig geweest met onze trouw.Ideen opdoen, dingen afwerken, ...Heb gezegd dat ik mij wel een ander "project" zal aanmeten ;-)Ofwel meer werken ofwel aan kinderen beginnen...T zijn de eerste dagen, dus die wegen zowiezo zwaarder door, maar dat betert wel.
Hallo,Wij zijn in mei getrouwd en waren ook nog een weekje thuis na ons huwelijk. Ik had ook dat gevoel dan, niks meer regelen, niet meer mailen en bellen om alles inorde te brengen. Het is zo'n raar gevoel, al die voorbereidingen en dan is het zo vlug voorbij allemaal. Maar dat gevoel gaat wel weg hoor.Groeten Annelies.
Hoi,Ik heb na onze trouw vorig jaar in augustus ook zo'n gevoel gehad. Wat een heel pak helpt, is aan een nieuw "projectje" beginnen. Bijvoorbeeld een cursus gaan volgen, een nieuwe hobby beginnen, een powerpoint maken voor een vriend of vriendin die gaat trouwen... Je snapt me wel. Gewoon iets om handen hebben...GroetjesKimreeds 398 dagen gehuwd.
Ik had dat in't begin ook wel. Wij zijn 1 augustus getrouwd. Nu mis ik die dag nog wel maar ben niet meer zo bwwwkk.... Regelmatig wordt de film opgezet om aan iedereen te laten zien en dan ben je zo terug naar die dag. De foto's hebben we vanavond. Ook nog spannend. Enkele had ik al wel doorgestuurd gekregen en die waren alvast schitterend. Pak regelmatig nog maar eens je gastenboek ofzo vast. Een beetje heimwee kan geen kwaad. Dat is een teken dat het een perfecte dag was voor jou.groetjes, Carolina
Ik herken het gevoel wel een beetje. Ik zou het niet meteen een "zwart gat" noemen, maar eerder geweldig veel heimwee. Het was zo een mooie dag en het besef dat dit maar eenmalig is, doet mijn hart toch een beetje samenkrimpen :-)Zoals de anderen al postten: beginnen met een nieuwe bezigheid is geen slecht idee. Momenteel ben ik bezig met het samenstellen van ons trouwalbum en het uploaden van de vele foto's op een site. En deze maand gaan we in ons eigen huisje trekken! Da's natuurlijk ook wel iets om naar uit te kijken!