TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Isabel
12-12-2009
|
4-9-2009 12:15:48
hallo
er is een brouwerij van Rodenbach in Roeselare, maar dat is West-Vlaanderen... het heet TER EESTE
gr Isabel 12/12/2009
|
|
tami
26-6-2010
|
4-9-2009 14:31:37
Hi Tim,
bevraag je eens bij het cateringbedrijf "Coeur d'Artichaut" te Gent. Die hebben nl. de oude Liefmansbrouwerij opgekocht in Oudenaarde (Vlaamse Ardennen) die ze wilden uitbaten als feest- en evenementenzaal. www.liefmans.be Heel vriendelijk onthaal (gsm 0475/341.315) catering@artichaut.be
Groetjes
|
|
Carolien
14-5-2011
|
4-9-2009 17:09:52
Hallo
ter eeste is inderdaad een heel schone locatie! En zo ver van oost vlaanderen is het niet, roeselare. Heel leuk!
Leuk om te horen dat anderen ook zien naar een locatie voor 2011. WIj trouwen ook dan en ik vind het zalig om alles op het gemak te doen.
succes
|
|
rebekka
20-3-2010
|
4-9-2009 21:04:52
Hey,
Je kunt eens navraag doen naar het brouwershof in affligem. De dranken zijn aan fabrieksprijzen. Je kunt best eens contact opnemen, want ze doen geen reclame via internet. Een nadeel is wel dat het aan een drukke steenweg gelegen is. Dat was toch voor ons wel een groot nadeel. Kzou toch eens langsgaan.
Veel succes nog met jullie zoektocht
|
|
Marc
|
5-9-2009 9:14:16
Geachte , je kan eens informeren bij brouwerij Palm het bezoekers centrum, heb daar al eens een feest gedraaid,TOPKLASSE wordt uitgebaat door catering J&M catering ga maar eens naar mijn website en link gewoon door, www.marcdooms.be groeten Marc Dooms
|
|
tim
|
5-9-2009 19:22:25
amai, bedankt voor de vele reacties! Palm en Rodenbach wist ik al van. Rodenbach is echt een brouwerij, maar ik vrees dat we enkel de bieren van de Palm groep gaan mogen schenken, we willen natuurlijk wel wat origeler gaan. Ik ga toch eens proberen iig. Palm is een zeer mooie locatie, ik was daar een jaar geleden voor het WK BBQ, maar dat is toch niet echt een brouwerij, eerder een kasteel met stallen enzo. Iets te braafjes en chique, en weer zelfde brouwer natuurlijk. Liefmans: helaas heel weinig foto's, is het gewoon een zaal op die locatie, of zit je echt ín de brouwerij... valt nog te bekijken. Indien nog mensen iets kennen, zeker laten weten! Bedankt nogmaals!
|
|
tim
|
5-9-2009 19:29:50
ohja, 't brouwershof stond al op ons lijstje, vooral omwille van de rustieke uitstraling en interessante voorwaarden. Maar buiten de naam, heeft het niet veel meer met een brouwerij te zien natuurlijk... We gaan daar sowieso ook eens langs gaan!
|
|
Marc
|
6-9-2009 22:16:52
Dag Tim,je bedoelt het kasteel Diepensteyn te steenhuffel,inderdaad dit is van de brouwerij Palm maar in de brouwerij kan je ook feesten , meebepaald in het bezoekers centrum, heb daar nog een feest gedraaid
Groet,... Marc Dooms Huis DJ Diepensteyn
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|