Nu Online
Momenteel zijn er 595 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kostuum man

4-9-2009 15:39:40
hoi wij trouwen 17 april 2010 en nu vraag ik mij af wanneer ik het beste kan gaan zien voor mijn ventje zijn kostuum.hebben eentje gezien dat ons beide aansta van cossmo.maar weet niet of je daar ook zo vroeg moet bij zijn of juist helemaal niet
groetjes

kitty
17-4-2010
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 533

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik4-9-2009 16:29:34

Goeie keuze! Mijn ventje had er ook één van cossmo. Kei schoon, knap manneke zo. Wij hebben dit in Turnhout bij Deville gehaald. Wij hebben dit begin Februari gekocht toen de nieuwe collectie net binnen was. Ze hadden toen van elk kostuum maar 1 excemplaar in elke maat. In de meest voorkomende maten hadden ze van sommige 2 of 3 excemplaren. Maar op was op. Sommige kon je nog wel bijbestellen maar dan kon het zijn dat er kosten bijkwamen. Dit omdat het merk nog een beetje exclusief wil blijven.
Best al eens naar de winkel gaan horen of ze het nog hebben en hoelang ze dit nog hebben.

groetjes, Carolina

Yves

Meld misbruik5-9-2009 15:00:40

Proficiat met jullie komende huwelijk!

Al een fotograaf in gedachte?
yves.collin@telenet.be

Ben bijna afgestudeerd als fotograaf en start op 1 jan. 2010 professioneel als zelfstandig fotograaf.
Om mijn klantenbestand op te bouwen werk ik met betaalbare prijzen.

Bv. hele dag (flexibel daarin), zelfs hele tijd tot na de openingsdans...500 euro
daar inbegrepen een dvd met al je foto´s met overvloeiingen in full HD (én een cd indien gewenst met je foto´s zo je ze zelf kan laten bijmaken in de hoeveelheid en grootte die jij wenst voor 100 euro.)

Indien interesse,

yves.collin@telenet.be
0477 / 970 759

Groetjes,

Yves Collin.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...