Terug naar overzicht
Goeie keuze! Mijn ventje had er ook één van cossmo. Kei schoon, knap manneke zo. Wij hebben dit in Turnhout bij Deville gehaald. Wij hebben dit begin Februari gekocht toen de nieuwe collectie net binnen was. Ze hadden toen van elk kostuum maar 1 excemplaar in elke maat. In de meest voorkomende maten hadden ze van sommige 2 of 3 excemplaren. Maar op was op. Sommige kon je nog wel bijbestellen maar dan kon het zijn dat er kosten bijkwamen. Dit omdat het merk nog een beetje exclusief wil blijven. Best al eens naar de winkel gaan horen of ze het nog hebben en hoelang ze dit nog hebben. groetjes, Carolina
Proficiat met jullie komende huwelijk!Al een fotograaf in gedachte?yves.collin@telenet.beBen bijna afgestudeerd als fotograaf en start op 1 jan. 2010 professioneel als zelfstandig fotograaf.Om mijn klantenbestand op te bouwen werk ik met betaalbare prijzen.Bv. hele dag (flexibel daarin), zelfs hele tijd tot na de openingsdans...500 eurodaar inbegrepen een dvd met al je foto´s met overvloeiingen in full HD (én een cd indien gewenst met je foto´s zo je ze zelf kan laten bijmaken in de hoeveelheid en grootte die jij wenst voor 100 euro.)Indien interesse,yves.collin@telenet.be0477 / 970 759Groetjes,Yves Collin.