Terug naar overzicht
Bij ons gaan dit enkel drankjes zijn.Voordien hebben wij een receptie en de avondgasten krijgen een drankje en we zullen dan wel snel aan tafel gaan.Nathalie17/07/2010
Dus de gasten eten ook iets mee 's avonds.
wij starten met receptie en hapje voor de avondgasten, gevolgd door dinerRond 21u komen de laatavondgasten aan: die krijgen een aperitief en schuiven met de andere gasten mee aan het dessertenbuffet aan.
Bij ons komen tantes en nonkels eten, en daarna komt het volk voor het avondfeest deze krijgen drank en er wordt een dessertenbuffet voorzien voor hen.Groetjes,Elena
Net hetzelfde als hieronder: de dansgasten krijgen eerst nog een glas cava of fruitsap aangeboden en schuiven dan aan bij het dessertenbuffet.Groetjes,Véro
Ik blijf dat een heel vreemd fenomeen vinden. Gasten die pas mogen komen als de rest al gegeten heeft. Je mag komen maar aan jouw besteed ik niet veel geld hoor!?!Ik zou dit niet durven, ik zou me dood schamen. Maar ja. Als je dit doet kan je ze dan al niet laten komen voor bv. het dessert? Of nog nachthapjes laten komen. Niks is toch ook maar triestig hé. Groetjes, Carolina
Ja we hebben besloten om ze te laten komen voor het dessert, dan zien ze ook onze bruidstaart, dan is ook wel een mooi moment he.
@ Carolina: aan jou besteed ik niet veel geld??? Oink... Dit kost nog altijd meer dan een receptie hoor... En ze zijn meer betrokken bij je feest dan mensen voor een receptie.Groeten,Véro
hallobij ons is het eten met familie en hele goede vrienden.die we dagelijks zien.op het avondfeest komen dan onze collegas vrienden,.....wij voorzien dan eerst cava en fruitsap met wat kleine hapjes (inktvisringetjes,....)(zijn echt niet duur traiteur zei voor 100,10 EUROen na de openingsdans krijgen ze de taart te zien en is er dessert buffet(met ook kaas en wat vlees met stokbrood)(er zijn er ook die niets zoets willen) met later op de avond ajuinsoep met stokbroodik ben al vaak op avondfeest moeten gaan dat ook zo ging.we zitten met een grote vriendenkring dusdat is anders niet te betalen:)en iedereen is steeds content en heeft zijn buikje goed vol.en niemand