Nu Online
Momenteel zijn er 605 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gasten avondfeest

4-9-2009 20:08:47
Hallo

Wat hebben jullie voorzien voor de gaste die pas 's avonds komen?

Enkel drank of ook hapjes?

Kristelle

Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 375

Nathalie
17-7-2010
 Meld misbruik4-9-2009 20:11:27

Bij ons gaan dit enkel drankjes zijn.
Voordien hebben wij een receptie en de avondgasten krijgen een drankje en we zullen dan wel snel aan tafel gaan.

Nathalie
17/07/2010

Kristelle

Meld misbruik4-9-2009 20:12:53

Dus de gasten eten ook iets mee 's avonds.

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik4-9-2009 23:49:14

wij starten met receptie en hapje voor de avondgasten, gevolgd door diner

Rond 21u komen de laatavondgasten aan: die krijgen een aperitief en schuiven met de andere gasten mee aan het dessertenbuffet aan.

Elena
19-6-2010
 Meld misbruik4-9-2009 23:52:12

Bij ons komen tantes en nonkels eten, en daarna komt het volk voor het avondfeest deze krijgen drank en er wordt een dessertenbuffet voorzien voor hen.

Groetjes,
Elena

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik5-9-2009 18:43:25

Net hetzelfde als hieronder: de dansgasten krijgen eerst nog een glas cava of fruitsap aangeboden en schuiven dan aan bij het dessertenbuffet.

Groetjes,

Véro

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik6-9-2009 0:40:47

Ik blijf dat een heel vreemd fenomeen vinden. Gasten die pas mogen komen als de rest al gegeten heeft. Je mag komen maar aan jouw besteed ik niet veel geld hoor!?!
Ik zou dit niet durven, ik zou me dood schamen. Maar ja. Als je dit doet kan je ze dan al niet laten komen voor bv. het dessert? Of nog nachthapjes laten komen. Niks is toch ook maar triestig hé.

Groetjes, Carolina

Kristelle

Meld misbruik6-9-2009 9:22:50

Ja we hebben besloten om ze te laten komen voor het dessert, dan zien ze ook onze bruidstaart, dan is ook wel een mooi moment he.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik6-9-2009 10:19:44

@ Carolina: aan jou besteed ik niet veel geld??? Oink... Dit kost nog altijd meer dan een receptie hoor... En ze zijn meer betrokken bij je feest dan mensen voor een receptie.

Groeten,

Véro

tania

Meld misbruik6-9-2009 17:29:14

hallo
bij ons is het eten met familie en hele goede vrienden.die we dagelijks zien.
op het avondfeest komen dan onze collegas vrienden,.....
wij voorzien dan eerst cava en fruitsap met wat kleine hapjes (inktvisringetjes,....)(zijn echt niet duur traiteur zei voor 100,10 EURO
en na de openingsdans krijgen ze de taart te zien en is er dessert buffet(met ook kaas en wat vlees met stokbrood)(er zijn er ook die niets zoets willen) met later op de avond ajuinsoep met stokbrood
ik ben al vaak op avondfeest moeten gaan dat ook zo ging.
we zitten met een grote vriendenkring dus
dat is anders niet te betalen:)
en iedereen is steeds content en heeft zijn buikje goed vol.

en niemand

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...