Terug naar overzicht
Hey! Ik heb de mijne twee weken terug gehad en het is superleuk geworden.Als het echt goede vriendinnen zijn, dan komt dat zeker goed ;)Je moet je "verlegenheid" wel opzij kunnen zetten opdat het plezant wordten je niet laten ontmoedigen door sommige gemene mensen die tegen trouwen zijn(ik hoorde toch vaak commentaren als "je bent dom om te trouwen" :))Achja, mijn geluk gaan zij niet verpesten hihiGEniet er maar goed van en laat maar weten hoe het was he ;)GroetjesKatrien29days
Hey! Ik heb gisteren mijn vrijgezellendag gehad. Mijn zusje had het allemaal piekfijn in elkaar gestoken!!! Ik mocht de ganse dag het trouwkleed van ons moeke aan doen, inmiddels 30 jaar oud, kreeg een kroontje op waarop vermeld stond dat het mijn laatste dagen als single waren, en mocht de ganse dag een bruidsboeketje dragen. En idd, ik ben ervan verschoten hoeveel mensen er commentaar op hadden, het ging van "naïef mens" tot "trouw nooit 4 keer zoals ik" tot "je kan je nog bedenken" en "waaraan begint ge nog". Maar ik heb er eens mee gelachen.De weergoden waren ons super goed gezind, heb er nog een kleurtje aan over gehouden. Hopelijk treffen we het even goed op onze trouwdag binnen 2 weken.FIE.