Nu Online
Momenteel zijn er 603 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

rent a classic??

4-9-2009 22:10:02
Hallo iedereen,
Heeft er al iemand ervaring met rent a classir uit tremelo?
We gaan zondag naar 2 busjes kijken.... dus alle commentaren zijn meer dan welkom, zowel pos als neg.
groetjes, k.

Kathleen
22-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 341

Nele
28-2-2009
 Meld misbruik5-9-2009 8:45:51

Mijn man had ook die 2 busjes geregeld en een oude porsche voor ons! Heel goede ervaring geweest. heel vriendelijke chauffeurs ook. Als je zelf rijdt met de auto word je wel aan een verhoor onderworpen (hihi, zei mijn man toch), maar dat betekent dat ze goed voor hun gerief zorgen, denk ik dan maar!
Niets dan positiefs, dus!
groetjes,
Nele

Evelien
26-9-2009
 Meld misbruik5-9-2009 9:25:17

Hey,

Over drie weken rijden zij ons huwelijk. We hebben tot nu toe alleen nog maar positieve contacten met hen gehad. Heel vriendelijk, veel info en als je vragen hebt krijg je direct antwoord!
Hopelijk zijn we over drie weken nog zo positief :-)

Groetjes,
Evelien

Kathleen
22-5-2010
 Meld misbruik5-9-2009 9:50:20

leuk om positieve ervaringen te horen. Wij gaan morgen kijken naar de 2 vw samba busjes. Laat ons hopen dat het bij ons ook zo positief meevalt.

groetjes, k

Marijke
21-8-2009
 Meld misbruik5-9-2009 21:18:43

Wij hebben een cabrio kever daar gehuurd voor onze trouw en we waren er heel content van.
Mijn man heeft toen zelf gereden (hij wou dat heel graag doen), en dan kwam Ronny de avond ervoor eens een proefritje doen.
Heel vriendelijke man met een passie voor zijn auto's!

Groetjes,
Marijke
21-08-2009

Sara
14-5-2010
 Meld misbruik6-9-2009 17:27:35

Wij hebben vandaag het bordeaux samba busje gereserveerd voor onze trouw!!! Gaan leuke foto's worden! Inderdaad heel vriendelijke mijnheer, neemt z'n tijd om al je vragen te beantwoorden en laat je volledig de keuze.

Groetjes,

Sara

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...