Terug naar overzicht
Mijn man had ook die 2 busjes geregeld en een oude porsche voor ons! Heel goede ervaring geweest. heel vriendelijke chauffeurs ook. Als je zelf rijdt met de auto word je wel aan een verhoor onderworpen (hihi, zei mijn man toch), maar dat betekent dat ze goed voor hun gerief zorgen, denk ik dan maar!Niets dan positiefs, dus!groetjes,Nele
Hey,Over drie weken rijden zij ons huwelijk. We hebben tot nu toe alleen nog maar positieve contacten met hen gehad. Heel vriendelijk, veel info en als je vragen hebt krijg je direct antwoord!Hopelijk zijn we over drie weken nog zo positief :-)Groetjes,Evelien
leuk om positieve ervaringen te horen. Wij gaan morgen kijken naar de 2 vw samba busjes. Laat ons hopen dat het bij ons ook zo positief meevalt.groetjes, k
Wij hebben een cabrio kever daar gehuurd voor onze trouw en we waren er heel content van.Mijn man heeft toen zelf gereden (hij wou dat heel graag doen), en dan kwam Ronny de avond ervoor eens een proefritje doen.Heel vriendelijke man met een passie voor zijn auto's!Groetjes,Marijke21-08-2009
Wij hebben vandaag het bordeaux samba busje gereserveerd voor onze trouw!!! Gaan leuke foto's worden! Inderdaad heel vriendelijke mijnheer, neemt z'n tijd om al je vragen te beantwoorden en laat je volledig de keuze. Groetjes,Sara