Terug naar overzicht
Yep, beide vermelden op uitnodiging.. Wij hebben het zo gedaan: Na de burgerlijke plechtigheid om 14.15 uur in het stadhuis van Brugge nodigen wij u graag uit om samen met ons mee te vieren in de kerk van Maria Assumpta te Assebroek om 15 uur.Groetjes,LindseyReeds 22 dagen getrouwd
Wij hebben het niet vermeld, omdat we de wettelijke trouw voor de familie willen houden en op die manier een beetje privé
Wij gaan dit niet vermelden.Vind dit de wet echt iets voor de familie.Is meestal toch te weinig plaats voor veel volk te zetten en dan is het toch nog iets intiems.
ik heb om sommige uitnodigen inderdaad ook al allé 2 zien staan. wij hebben alleen de kerk erop gezet omdat wij ook vonden dat gemeentehuis voor familie is.Bij ons stond dit er zo op:Hun huwelijk wordt ingezegend door E.H. .... (naam pastoor) in de ...kerk te ... op zaterdag 10 oktober om 13u. Het zou fijn zijn om dit samen met u te vieren.
ik ga het er niet op vermelden. Onze suite is door gescheiden ouders en stiefbroers-en zussen al zo uitgebreid dat er al volk genoeg gaat zijn :-) Ik doe er voor hen een extra kaartje bij. Wat vinden jullie van dit tekstje:U heeft een speciaal plekje in onze harten en bent daarom één van onze eregasten.Wij vinden het dan ook heel fijn als u er op 22 mei 2010 een hele dag bij kan zijn.We verwachten u om ...u.. aan ons huisje, vanwaar we naar het gemeentehuis rijden.Daar staan we immers om ..u.. hand in hand voor de ambtenaar van de burgerlijke stand.
Wij hebben het er wel beide opgezet, omdat we op een vrijdag trouwden. Zo konden de mensen kiezen wat voor hen het makkelijkste was. Uiteindelijk hebben de meesten voor de kerk gekozen hoor en die enkele die in het stadhuis aanwezig waren, zijn ook naar de kerk gekomen (dat waren onze dichtste vrienden).Groetjes,Véro
wij hebben enkel het kerkelijk huwelijk op de uitnodiging vermeld. Het gemeentehuis is bij ons niet zo groot en het zat al vol met de naaste familie. ( De tantes en nonkels die naar het gemeentehuis wouden komen hebben we gewoon het tijdstip mondeling doorgegeven).Groetjes!
Wij hebben het er beide opgezet. We hadden zo ook mensen bij het wettelijk huwelijk die niet naar de kerk konden komen. Ook buiten stonden enkel te wachten. Ik vond dit wel leuk hoor. Zeker als ze anders helemaal niet hadden kunnen komen. groetjes, Carolina
Mij lijkt dat je 't zonder enig probleem beide op kan zetten, want mensen weten toch drommels goed genoeg dat burgerlijke trouw eigenlijk officieus enkel voor familie en dichtste vrienden/getuigen is?Dus al staat 't er op, denk ik dat 'n collega/ietsje verdere vriend/kennis niet zo ineens gaat komen opdagen op je burgerlijk huwelijk.My 2 cent.
hey IlbeWij hadden beide uren op de uitnodigingen gezet voor mensen die ook uitgenogigd werden voor het avondfeest. Dit zijn automatisch ook de dichte vrienden familieleden.Uitnodigingen voor de receptie vermeldden alleen maar de kerkelijke trouw.Uiteindelijk komt niemand naar die burgerlijke trouw hé.Grtjs