Nu Online
Momenteel zijn er 625 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

maya hemiksem

5-9-2009 17:14:56
Hey iedereen
Weet er iemand of je lang op voorhand moet bellen voor een afspraak om voor de eerste keer te gaan passen bij Maya in Hemiksem?
Groetjes!

regina
10-4-2010
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 496

Kim
26-6-2010
 Meld misbruik6-9-2009 11:10:34

Toen ik belde kon ik 10 dagen later gaan passen op een zaterdag. Heb er ook snel mijn droomkleed gevonden ! Ze weet echt wat ze je moet laten passen.

Groetjes Kim

Prinses
17-4-2010
 Meld misbruik6-9-2009 13:16:50

Hey,
Ik had oo binnen de 2 weken een afspraak. Ik was naar haar modeshow geweest en heb dan enkele dagen laten gebeld. Ze was toen ook later open dan anders.
Ik heb er zeker 2.5u kleedjes gepast en daar ook mijn kleed gekozen.
Ik ben er heel vriendelijk en correct behandeld! Ze zoekt echt mee naar jou perfecte jurk!
Veel plezier bij het passen!
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...