Terug naar overzicht
Beste Tine,Voor wanneer zou de trouw zijn? Wij zijn hier vorige week geweest want wij vonden dit ook een prachtige zaal maar er was helaas nog maar weinige data wanneer we er ons trouwfeest konden geven. Dan zou het al eind september 2010 geweest zijn vooraleer we het konden afhuren. Dus zijn we maar naar de Maekelhoeve in Veerle getrokken en daar was nog juist 1 zaterdag vrij voor eind augustus (zij hebben ook een prachtige zaal met tuin) GroetjesSanne
Beste Tine,Wij zijn eind juni gaan zien in deze feestzaal. Onze datum was ook niet meer vrij dus hebben we de eerste vrije zaterdag genomen die er toen nog was en het is 05/06/2010 geworden. Heel aangename mensen en een zeer goed contact. Heb er zelf nog geen feest gegeven maar heb er alle vertouwen in.Groetjes Katty
Hallo,14 augustus hebben wij ons feest in de Vesten gegeven.Het was mega we waren super tevreden over de feestzaal.Onze gasten praten er nog over.Alles was af tot in de puntjes ik voelde me echt een goed bij deze zaal.En prijs kwaliteit is het ook zeer goed.Niet twijfelen.Groetjes An
Wij hebben onlangs een trouwfeest gehad daar, het was allemaal even goed, gezellig, lekker, ... Ik kan echt niets negatief bedenken over deze locatie!
Hey,We kennen mensen die er al naar trouw zijn geweest en het was er telkens goed. En ons feest gaat er ook door op 26/09/09.grtjseef
Hallo,Wij trouwen 25 september 2009 en hebben als feestzaal de Vesten genomen. Hebben er alleen nog maar goede dingen over gehoord.Eef, dan ben jij de dag na ons aan de beurt daar?! groetjes jessica