Terug naar overzicht
Een collega van mijn mij haar dochter is daar getrouwd en die vonden het precies wel in orde. Zij vonden prijs kwaliteit heel goed.
Wij hebben vooral de ervaring dat er nooit antwoord is gekomen op onze mail met vraag om meer informatie...
Kristien, dat is wel erg vreemd want ik heb rond een uur of 9 's avonds info aangevraagd en een half uur later had ik al antwoord.Wij hebben gestuurd naar Werner; sympathieke mens ook.Ons feest is gepland in het fortje op 16 oktober 2009 en hebben tot nu toe niks dan lof over de organisatie en vriendelijkheid van 't Fortje!
Hey Sylvie,Momenteel hebben we een optie op het fortje. Grote kans dus dat ons trouwfeest er ook doorgaat. Kan je me laten weten hoe het was (foto's zijn zeker ook welkom).wendyke92@hotmail.com
Dag Wendy,Zal ik doen hoor!
Wij gaan ook kijken bij het fortje, maar ik heb er een beetje een vreemd gevoel bij... enfin, eerst maar eens kijken, en dan beslissen.
Hey,Wij hadden er eigenlijk best wel een goed gevoel bij. Maar we willen een avondfeest geven voor de familie en nadien een fuif voor de vrienden. Maar er was geen plaats genoeg voor de vrienden dan allemaal een plek aan een tafel te geven. Dus we vonden dit wel een serieus minpunt. Bovendien hebben we in de buurt een zaal gevonden die qua drank toch een pak goedkoper uitkwam en waar we ook volledig weg van waren. We hebben ondertussen die zaal vastgelegd!!!!! Ons trouwfeest zal dus doorgaan in de Schuur in Nieuwmoer (Kalmthout).groetjesWendy
Beste Sylvie en anderen, Wij gaan ook kijken naar het fortje.Hoe is ondertussen jullie trouwfeest daar verlopen?
Wij doen ons trouw feest daar en ze zijn echt supper vriendelijk ze doen alles om je dromen waar te maken.
hey allemaal, wij overwegen ook het Fortje, iemand ondertussen concrete ervaringen met de feest daar? Stephanie, was je tevreden van het verloop daar? Bedankt alvast!
Hey Joyce, Wij hebben uiteindelijk toch niet voor 't Fortje gekozen. Zeer mooie/romantische zaal, maar misschien net te klein voor ons. Als je meer tips wil van andere die er wel hun feest hebben gedaan, kan je best even een nieuwe topic openen op het forum (dit is redelijk oud bericht en zal niet echt veel meer gelezen worden!). groetjes Wendy