Terug naar overzicht
Ik zou zeggen mooi op tijd, ons uitnodigingen, vervoer etc hebben we maar 3 maand(!!) ofzo op voorhand gekozen.Tijd genoegSuccesmei 2010 is nog lang hoor
Sophie,het gemeentehuis zie ik nergens staan hoewel dat belangrijk is, vooral in de maand mei !Zes maanden vooraf meteen regelen als je wat keuze wil in de uren... Voorts ben je, zo te zien, volledig rond met het allerbelangrijkste !Wat ik wel gedaan heb : na afwerking van zaal, fotograaf en dj, is al eens een ruwe dagplanning opgemaakt want het één vloeit automatisch uit het ander voort en zelfs de uren zullen zich vanzelf uitwijzen. Onze receptie zou eerst beginnen om 19:00 h maar dan werd het al 20:00 h eer we aan tafel gingen (hetgeen voor oudere personen en kinderen te laat is). Dus hebben we alles met 1 u vervroegd. Receptie : 17:30 en aan tafel om 18:30-19:00 h ten laatste. Opening bal : 23:00 h. Zo is het voor eenieder comfortabel.En zo werk je van je avonddiner naar de middag en dan de ochtend toe en weet je hoe laat je de diverse afspraken/gebeurtenissen op je planning kan invoegen. Veel sukses en plezier met de organisatie !Groetjes
Ja, inderdaad, het gemeentehuis 6 maanden op voorhand. Dus nog eventjes wachten ;-)Ik ben al een beetje begonnen met de planning maar ik vind het super moeilijk!!!We gaan met een koets en aangezien die niet zo snel gaat, is het moeilijk om de tijden juist in te calculeren. Zal eens moeten gaan horen bij die meneer, heeft er hoogstwaarschijnlijk een beter zicht op... Spannend allemaal!!!
Hoi, wij trouwen ook op 22 mei 2010 en hebben ongeveer hetzelfde op dit moment: feestzaal, kerk, gemeentehuis, DJ, ceremoniemeester(nonkel) en ik heb mijn bruidskleed al gevonden en besteld :)Veel plezier met jullie voorbereiding, je bent zeker goed op schema hoor :)Als je voor de kerk trouw kan je altijd al aan je misboekje beginnen, ik wacht daar nog even mee tot we bij de pastoor zijn geweest in oktober.GrtjsKarin
ps: en de fotograaf is ook geregeld :) (was t eerste vandaar dat ik het vergeten was, is al even geleden)
Wij trouwen op 12 juni 2010 en hebben dit al gaan aangeven aan het gemeentehuis. Het uur mochten we zelf kiezen. Misschien best dat jullie dat dan nu ook al doen zodat ge nog genoeg keuze hebt hoelaat jullie het willen. Het papierwerk is maar 6 maand op voorhand.
Hallowij trouwen eveneens op 22/5/2010!Wji zijn wel al getrouwd voor de wet.Wat is bij ons geregeld?- kerk + pastoor- fotograaf- zaal (+ wat betreft menu moeten we enkel het hoofdgerecht nog kiezen)- voorlopige gastenlijst- trouwkleed (eerste pasbeurt 9/10)minder dan de andere bruidjes van diezelfde dag dus blijkbaar!!! :-))dat is alles