Nu Online
Momenteel zijn er 663 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze dag was zoooo mooi!

6-9-2009 11:44:05
Gisteren was het eindelijk, na 13 maanden van plannen en regelen, zover!
We hadden een prachtige dag, de zon werkte gelukkig heel goed mee, en alles verliep supervlot.
Ik had op voorhand enorm zitten stressen op dingen die zouden kunnen mislopen (we hadden geen ceremoniemeester en deden alles zelf qua decoratie en planning) maar alles viel gewoon vlotjes op zijn plaats.
Toen we uit het gemeentehuis kwamen hadden kennissen van ons (we gaan regelmatig wandelen met andere windhondeneigenaars aangezien we er zelf 2 hebben) een supermooie erehaag gevormd met 35 (!) honden, onnodig te zeggen dat dit echt een superkippenvel moment was....
Een heerlijke dag vol mooie en ontroerende momenten... ik kan niet wachten op de foto's!
Voor toekomstige bruidjes (in het Genkse of limburgse) heb k misschien nog enkele tips:
- fotolocatie: bibliotheek van Genk en Coffeelovers, supermoderne locaties en gratis!
- feestzaal De Schalm: net gerenoveerde moderne feestzaal met een zacht prijsje ;-)
- Big Daddy DJ: ondanks ons zéér moeilijke publiek (amper dansers, veel praters ;-) ) slaagde hij er toch in om mensen op de dansvloer te krijgen
- Fede Di Oro trouwringen: supermooie budgetvriendelijke(re) ringen en goede service!
- Rent a Priest: onze viering was heel persoonlijk en prachtig!
Echt, het was een supermooie dag en ik ben een dolgelukkige getrouwde vrouw :-)
Geniet nog van alle voorbereidingen en de dag zelf, hij is voorbij voordat je het weet!
Ilse
5/09/09

ilse
4-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 860

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik6-9-2009 12:10:48

Geniet nog van je wittebroodsweken en proficiat!

Marieke
al 5 maand geleden:)

tami
26-6-2010
 Meld misbruik6-9-2009 12:28:30

VAN HARTE GEFELICITEERD !
Ik wens jullie een lang en heel gelukkig huwelijksleven toe !

Groetje

ariadne
5-9-2009
 Meld misbruik6-9-2009 13:25:57

hallo !

wij zijn ook gisteren 5/9 getrouwd, en het was ook bij ons schitterend, echt een onbeschrijfelijke dag. ik kom hier later uitgebreid verslagje brengen, moeten nu nog even bekomen en alles in huis beetje op orde terugbrengen

groetjes

Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik6-9-2009 14:30:00

Van harte gefeliciteeeeeeeerd! :) Ons huwelijk gaat volgend jaar in mei door in Bokrijk, dus we gaan zeker je foto locatie tips in Genk bekijken! ;) Bedankt!

Sara
14-5-2010
 Meld misbruik6-9-2009 17:34:57

Proficiat met jullie huwelijk!!! Leuk te horen dat jullie een fijne dag achter de rug hebben! Vraagje : wie was jullie fotograaf?

Groetjes,

Sara

ilse
4-7-2009
 Meld misbruik6-9-2009 20:20:42

@ Sara: wij hadden 2 vriendinnen die gelukkig erg handig zijn met een fototoestel :-)

Sara
14-5-2010
 Meld misbruik6-9-2009 20:31:33

ah :d Ideaal! :d

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...