Nu Online
Momenteel zijn er 605 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidstaart koekjesfee

6-9-2009 12:47:16
Beste, Wie heeft ervaring met de koekjesfee? Is't echt de moeite want ik vind 8,5euro pp best veel geld voor enkel de taart. Kent missch iemand een alternatief dat ook mooi is maar minder duur of is't zijn prijs echt waard?
Dank je
Grtjs
Karin

KARIN
22-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 476

daisy
3-9-2010
 Meld misbruik6-9-2009 12:56:05

hou,

ik at ooit de taart van de koekjesfee, het was heel mooi en lekker. maar gewoon lekker, zoals het meestal wel lekker is.
ik ben echt niet van plan om zoveel geld aan een taart te geven.
maarja dat is ieder zijn keuze he

groetjess

heidi

Meld misbruik6-9-2009 13:35:31

neem eens een kijkje op www.traiteurdeverleiding.be , wij maken ook zulke taarten, dit geheel op maat (ook andere desserts), groetjes het verleiding team

Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik6-9-2009 14:24:16

Ik vind ze ook heel mooi, maar veel te prijzig!

Ine
21-8-2010
 Meld misbruik6-9-2009 19:54:08

De koekjesfee haar taarten zien er allemaal wel even mooi uit en ze zijn ook wel lekker (mag ook wel voor die prijs hé)
Mijn vriend zijn neef is bakker in Zonhoven. Hij maakt ook echt alles naar je wens en al moet ik het zelf zeggen, het is heerlijk :-)
De bakkerij noemt Brabanders, ik weet niet of je dat kent? Zijn prijs valt trouwens ook reuze mee ;-)

Vanessa
24-10-2021
 Meld misbruik7-9-2009 7:46:24

Je kan eens naar de website gaan van de taartenfee (www.detaartenfee.be ) er is daar een forum waarop je een vraag kan posten of iemand het ziet zitten om jouw taart te maken. Dit zijn meestal hobby-taartenbaksters. Ik heb al een aantal bruidjes dit zien doen.

veel succes!

Liese
9-5-2009
 Meld misbruik8-9-2009 10:22:28

Hoi meiden!

Wij hadden een bruidstaart van De Koekjesfee en zijn er 100% tevreden over! Het was een prachtige, superlekkere taart en we hebben er ontzettend veel complimentjes over gekregen. Onze taart was voor 55 personen en we hebben er met bijna 100 mensen van gegeten (en toen was er nog over), hou daar dus wel rekening mee. Je kan em bewonderen op haar site: de taart heet 'Liese'. Persoonlijk ben ik van mening dat je nergens anders zo'n mooie taarten kan vinden, maar idd, het is niet goedkoop. Voor ons was het de kost waard, want ik droomde al jaren van een sprookjesachtig mooie bruidstaart op mijn huwelijk!

Succes!

Groetjes,
Liese
al 122 dagen getrouwd
jurgenenliese.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...