Terug naar overzicht
hou,ik at ooit de taart van de koekjesfee, het was heel mooi en lekker. maar gewoon lekker, zoals het meestal wel lekker is. ik ben echt niet van plan om zoveel geld aan een taart te geven. maarja dat is ieder zijn keuze hegroetjess
neem eens een kijkje op www.traiteurdeverleiding.be , wij maken ook zulke taarten, dit geheel op maat (ook andere desserts), groetjes het verleiding team
Ik vind ze ook heel mooi, maar veel te prijzig!
De koekjesfee haar taarten zien er allemaal wel even mooi uit en ze zijn ook wel lekker (mag ook wel voor die prijs hé)Mijn vriend zijn neef is bakker in Zonhoven. Hij maakt ook echt alles naar je wens en al moet ik het zelf zeggen, het is heerlijk :-)De bakkerij noemt Brabanders, ik weet niet of je dat kent? Zijn prijs valt trouwens ook reuze mee ;-)
Je kan eens naar de website gaan van de taartenfee (www.detaartenfee.be ) er is daar een forum waarop je een vraag kan posten of iemand het ziet zitten om jouw taart te maken. Dit zijn meestal hobby-taartenbaksters. Ik heb al een aantal bruidjes dit zien doen.veel succes!
Hoi meiden!Wij hadden een bruidstaart van De Koekjesfee en zijn er 100% tevreden over! Het was een prachtige, superlekkere taart en we hebben er ontzettend veel complimentjes over gekregen. Onze taart was voor 55 personen en we hebben er met bijna 100 mensen van gegeten (en toen was er nog over), hou daar dus wel rekening mee. Je kan em bewonderen op haar site: de taart heet 'Liese'. Persoonlijk ben ik van mening dat je nergens anders zo'n mooie taarten kan vinden, maar idd, het is niet goedkoop. Voor ons was het de kost waard, want ik droomde al jaren van een sprookjesachtig mooie bruidstaart op mijn huwelijk!Succes!Groetjes,Lieseal 122 dagen getrouwdjurgenenliese.bruiloftsite.nl