Terug naar overzicht
hey,Het is heel moeilijk om fiats te vinden (toch in west - vlaanderen) We hebben iemand uit antwerpen die speciaal naar brugge komt met ons in een fiat te rijden.Mijn moeder had nog enkele emailadressen doorgestuurd. Mail me even en dan mail ik je alle adressen die ik liggen heb.GroetjesSophie braetsophie@hotmail.com
hey ChristopheGarage Caudron in Aalst verhuurt Fiat 500'tjes.Is voor jullie niet direct bij de deur, maar Italiaanse verhuurwagens vind je heel moeilijk.Wij waren voor onze dag op zoek naar een Alfa Romeo oldtimer en konden nergens officiële verhuurders vinden.Wat hebben wij gedaan? Een old timer club van Alfa Romeo aangeschreven en iemand was bereid chauffeur te komen spelen met zijn wagen. Dat was echt super, want we kenden die man van toeten nog blazen en hij woonde ver van ons.Dus als Caudron je niet kan helpen of je vindt dat te ver, dan kan je dat ook altijd een proberen?Groetjes en veel succes!Trouwens een fantastische keuze van wagentjes!Zowel de oude als de nieuwe zijn fabuleus!Sinds april rijd ik zelf met zo een kleine rakker rond :-)))Nog veel succes!