Terug naar overzicht
Ik heb ook een mailke gestuurd voor wat meer informatie en heb niks terug gekregen!Jammer, maar die is dus al uitgesloten...
Ook een berichtje gestuurd voor informatie en ook niets terug gekregen... dus ook uitgesloten!!
Hoe bedoel je 'uitgesloten'? Ik heb intussen al in het blauwhuis geweest en het lijkt me wel een toffe trouwlocatie. Ik vraag me gewoon af of de bediening goed is en het eten lekker is.
Jammergenoeg weinig positieve dingen over gehoord. Spreek wel niet uit eigen ervaring,dus weet niet of het terecht is.
Hoe bedoel je weinig positieve dingen? Welke dingen zouden er dan minder goed/slecht zijn?Dank je!
minder positieve dingen die ik opgevangen had, gingen over: eerste contact gastvrouw (leek weinig geïnteresseerd), niet zo'n mooie vloer, en eten lekker maar gene waw eerder gewoontjes. Maar, 't is van horen zeggen...
wij zijn ook naar daar geweest voor info. Amaai achteraf hebben we nogal gelachen in de auto! Die mevrouw leek totaal niet geïnteresseerd, de zaal was vuil, de gordijnen waren stofferig, de asbakken buiten waren niet proper en het ergste was dat er de dag erop een trouw was! Maar de locatie is mooi, maar eens de mensen binnen zijn dan letten ze daar niet meer op, dan moet de service goed zijn. En van een vriendin was het in de winter haar trouw en het rook naar mazout in de zaal. Neen ik zou het daar zeker niet aanraden!Wij trouwen in Zaal Ter Eeste tussen de vaten van Rodenbach, hele vriendelijke vrouw en leuke locatiesucces!
Hallo,Alleszinds bedankt voor jullie reacties. Na vele negatieve reacties zijn we er zeker van dat we daar onze trouw niet doen! We zijn terug verder op zoek. Zaterdag mogen we langsgaan in Domein Carlton, te Marke. Heeft iemand hier al enige ervaring mee?Dank je