Nu Online
Momenteel zijn er 612 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Suitekledij regio Roeselare - PRIJS

6-9-2009 20:33:42
Dag iedereen,...

Ik ben nog maar nieuw op dit forum en moet zeggen dat je hier énorm veel info kan vinden. Toch heb ik nog een klein vraagje!

Ik vroeg mij af wat een gemiddelde prijs is voor het huren van een kostuum voor de suite-heren! Ik wil iedereen in een zwart kostuum hebben. Ik vroeg mij ook af of je suitekledij voor dames kon huren???
Ik ben van de regio van Roeselare en had graag iets gevonden in de buurt.

Heeft iemand een goed adres voor mij?

Alvast bedankt!
XXX

Elien
28-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1764

Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik6-9-2009 22:38:53

Heykes

Voor de mannen heb je onder andere gentlemen in Izegem, Steven in Torhout, Jonavan in Roeselare, La Sposa in Roeselare.

groetjes Petroeska
16/04/2010

Elien
28-8-2010
 Meld misbruik7-9-2009 8:19:32

Dank u wel voor de reactie...
Weet je ook hoeveel het huren van een kostuum kost?

Groetjes
Elien

Friedl
2-7-2010
 Meld misbruik7-9-2009 11:02:37

Op de site van Gentlemen staat een prijslijst:
http://www.gentlemen.be/p5.php

Sara
1-8-2009
 Meld misbruik7-9-2009 11:18:30

Suitekleren voor dames kan je huren bij Farah Love in Zwijndrecht, prijs tussen 150 en 200 euro + ongeveer nog 15 euro retouchekosten.

Van Droogenbroeck in Aalst heeft ook eenbeperkte verhuurafdeling damessuitekledij.

Ilse
28-5-2010
 Meld misbruik7-9-2009 20:35:04

Hey Elien!

Onze kostuums gaan we huren in Oostrozebeke. Hij is echt de goedkoopste. En goed! We hebben er al 3 in de familie die daar gehuurt hebben en zijn allemaal heel tevreden. De prijs voor onze kostuums met gilet zijn 85€. Kostuum, hemd, gilet, broek, das en pochet.
Wanneer is jullie trouw?

Veel succes .
Groetjes

Elien
28-8-2010
 Meld misbruik7-9-2009 20:56:37

Hey...

Dat is idd niet zoveel geld, 85 euro! Hoe noemt deze winkel?

onze trouw is 28aug 2010. We hebben nog véél te regelen, enkel de feestzaal is beslist.
We weten dan ook nog maar van vorige week dat we volgend jaar willen trouwen :-)
Het was een onverwacht huwelijksaanzoek.

Bedankt voor de info...

Kusjes -XXX- Elien

Wendy
12-6-2010
 Meld misbruik8-9-2009 13:12:25

Hey Elien,

Ik denk dat ze de Jonavan Vero bedoelt. Ik ben zelf van Oostrozebeke, en ik kan niet denken waar je bij ons anders nog terecht kan.

Groetjes,
Wendy

lotje
30-5-2009
 Meld misbruik8-9-2009 14:31:15

Wij hebben kostuums voor suite gehuurd bij La Sposa in Roeselare. Kostuum, gilet, das en pochet voor 90 euro. Hemd moest je kopen omdat de hemden retouches vragen die niet omkeerbaar zijn. Maar een hemd voor een man, vind ik nu persoonlijk nooit miskocht tenzij je natuurlijk een extravagant kleur kiest.

Ik weet dat ze in de jonavan in Roeselare ook kostuums verhuren en de prijsklasse zal vermoed ik ook ongeveer hetzelfde zijn.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...