Terug naar overzicht
heykes Op 15, 16 en 17 januari is er een beurs in kortrijk groetjes Petroeska16/04/2010
Brugge: 9- 10 en 11 oktoberKortemark : 30 - 31 oktober- 1 novZedelgem: 7-8 november
SALONS REGENCY AVELGEMZONDAG 15 NOVEMBER 2009 van 10.00 uur tot 18.00 uur.MvgfILIP
Hallo,Wij zijn vorig jaar naar de beurs geweest in Gent in januari. In Kortrijk was het de week ervoor. Zo'n grote beurs is echt een aanrader!Tine
Ik moet Tine van hieronder dan weer tegenspreken... Wij hebben 2 beurzen gedaan vorig jaar (Brussel en St-Niklaas) en we waren bij beiden op max. een half uurtje terug buiten... Ok, er staan wat standjes, maar van elk trouwonderdeel slechts 1 of 2...Als je gaat, zorg dan zeker dat het gratis is, anders vind ik het echt verloren geld. Normaal gezien moesten wij in Brussel €10 betalen, maar gelukkig hadden we vrijkaarten.Groetjes,Véro
hey,in Antwerpen in het bouwcentrum is er een trouwbeurs, 2-3-4 oktober, zeker de moeite!Een daguitstapje naar antwerpen he!!!!ik ga er alvast naartoe en sta er zondags zelf met juwelen van excellence!xxx shana.
Hallo Sophie,Er is een trouwbeurs in Kortrijk op volgende data: 15/1/2010 tot 17/1/2010.Het is echt een aanrader heb ik al van verschillende mensen gehoord. Mijn vriend en ik zullen er trouwens ook eens een kijkje gaan nemen daar wij in augustus 2010 trouwen. Groetjes !
fiogf49gjkf0dtrouwbeurs in limburg binnekort???
Hallo weet iemand of er nog trouwbeurzen zijn voor deze zomer of iets later? groetjes