Terug naar overzicht
Hey Sofie, Das misschien dom maar heb je al eens gekeken in de gouden gids? Zoek feestzalen te Brugge en je zult er toch zeker een paar vinden!
Het oud sint-jan ziekenhuis....denk ik, maar ben niet zeker! Een prachtige locatie!Wat verder, Roeselare, het je het fabriekspand. Ik weet niet of je in Brugge het Schuttershof kent. Maar ben ook niet zeker of je die zaal kan afhuren...ik zal nog eens nadenken, en komt er iets me binnen, dan laat ik het hier achter!succes
Wij trouwen in het oud sint jan, op 25 september 2004! Echt een heel mooie locatie. maar je bent er niet vrij van traiteur, je moet met traiteur cardinal werken.In het fabriekspand in Roeselare ben je wel vrij van traiteur, en dat is ook een heel mooie locatie. Midden in de haven, een oude fabriekshal. Wij zijn er al naar een paar huwelijken geweest, en het was echt wel de moeite...
wij zijn getrouwd in het Fabriekspand te Roeselare, een zaal die meer hedendaags is dan het fabriekspand,ken ik niet! en hij is volledig vrij van traiteur, plus je hebt er alle drank na het eten aan brouwersprijzen en je kan zelf je wijn meebrengen zonder kurkrecht, super sympathieke uitbaters ook... Niets dan voordelen! Groetjes Sarah
De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:www.videomanie.be
iemand die iets dergelijk weet zijn te gent of omgeving?mail gerust: sofiedp@hotmail.com