Terug naar overzicht
Allesinds proficiat hé :pJe trouwt op m'n verjaardag!Ik heb juist hetzelfde probleem met m'n haar.Ik ga zo'n vitaminenkuur van inneov(met dat groen) nemen zo'n drie maand lang en ik hoop dat m'n haar er ook veel beter uitkomt dat het nu is. Succes :)Priska07-05-2010
Hey,Wel, die vitaminekuren werken wel echt hoor.Ik heb normaalgezien ook heel dun en "breekbaar" haar.Ik moet nu van de dokter al een 2)tal maand een vitaminekuur nemen (vrij te verkrijgen bij apotheek = vitalose, 12 € voor 2 weken), en merk een duidelijk verschil.Ik ga nu stoppen, maar ga dit zeker terug innemen 2 maand voor mijn trouw !Veel succes ermee !TINA1.05.2010
Hallo,Zo'n vitaminekuur werkt echt goed! Heb dit ook gedurende een half jaar genomen voor de trouw en mijn haar groeide supersnel! Ook mijn nagels waren er heel mooi en stevig door geworden. Denk eraan om binnenkort weer een kuur te beginnen :-)Groetjes,Katrien80 dagen getrouwd
Hey!Wij trouwen ook op 17 april 2010 :-)Ik gebruik geen vitamines voor mijn haar.Gewoon op tijd naar de kapper om puntjes te laten knippen is voldoende (bij mij toch)Ik heb ook heel dun haar en verloor veel haar tot ik van shampoo veranderde. Eerst had ik head en shoulders en nu gebruik ik shampoo en conditioner van syos extra shine. Verder kan je nog het gebruik van stylingproducten zo veel mogelijk beperken en af en toe eens een haarmasker gebruiken.Groetjes