Nu Online
Momenteel zijn er 615 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

beeldig bruidskapsel

7-9-2009 9:39:03
Hallo bruidjes,

Wij gaan trouwen op 17 april 2010 :) Op die tijd zou ik heel graag een langere haardos willen hebben. Omdat mijn haar zo snel afbreekt, ga ik al geen stijltang meer gebruiken. Kent er iemand nog nuttige tips of goede producten, die ofwel het haar versterken ofwel het haar sneller laten groeien?

Mercikes

rebekka
20-3-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 423

Priska

Meld misbruik7-9-2009 10:52:28

Allesinds proficiat hé :p
Je trouwt op m'n verjaardag!

Ik heb juist hetzelfde probleem met m'n haar.
Ik ga zo'n vitaminenkuur van inneov(met dat groen) nemen zo'n drie maand lang en ik hoop dat m'n haar er ook veel beter uitkomt dat het nu is.
Succes :)

Priska
07-05-2010

Tina
1-5-2010
 Meld misbruik7-9-2009 11:27:21

Hey,

Wel, die vitaminekuren werken wel echt hoor.
Ik heb normaalgezien ook heel dun en "breekbaar" haar.
Ik moet nu van de dokter al een 2)tal maand een vitaminekuur nemen (vrij te verkrijgen bij apotheek = vitalose, 12 € voor 2 weken), en merk een duidelijk verschil.
Ik ga nu stoppen, maar ga dit zeker terug innemen 2 maand voor mijn trouw !
Veel succes ermee !

TINA
1.05.2010

Katrien
19-6-2009
 Meld misbruik7-9-2009 12:14:24

Hallo,

Zo'n vitaminekuur werkt echt goed! Heb dit ook gedurende een half jaar genomen voor de trouw en mijn haar groeide supersnel! Ook mijn nagels waren er heel mooi en stevig door geworden. Denk eraan om binnenkort weer een kuur te beginnen :-)

Groetjes,
Katrien
80 dagen getrouwd

Prinses
17-4-2010
 Meld misbruik7-9-2009 13:51:11

Hey!
Wij trouwen ook op 17 april 2010 :-)
Ik gebruik geen vitamines voor mijn haar.
Gewoon op tijd naar de kapper om puntjes te laten knippen is voldoende (bij mij toch)
Ik heb ook heel dun haar en verloor veel haar tot ik van shampoo veranderde. Eerst had ik head en shoulders en nu gebruik ik shampoo en conditioner van syos extra shine.
Verder kan je nog het gebruik van stylingproducten zo veel mogelijk beperken en af en toe eens een haarmasker gebruiken.
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...