Terug naar overzicht
Zag er heel leuk uit!Ik zie dat het in Brugge was. Breng je op de hoogte als dit nogmaals doorgaat? Ik ben namelijk van Brugge en ik ken heel wat enthousiaste vriendinnen die dit ook eens zouden willen doen. Wat hebben jullie dan nog zoal gedaan? Samen iets gegeten, gedronken,...?
Dat idee heb ik vorig jaar ook besproken met een vriendin. Zou toch leuk zijn om zo'n grote fuif te geven! En inderdaad: mooie foto's!
Mega leuk idee, en sjieke foto's wi!!! Deanie12/06/2010
Heel leuk !!! Schitterend idee, heb zelf ook zoiets eens op het forum gezet, dit zou eens met heel veel bruidjes moeten gedaan worden; kan superleuk zijn !Ik ben er zeker voor te vinden !!
Graag wat meer info over praktisch kant, hoe is het idee gekomen, hoe verliep het financiele gedeelte, ...En ja, het zijn super fotos!Groetjes
@Barbara: dit was een feestje onder vrienden die we misschien wel eens zullen herhalen maar het zal niet voor volgend jaar zijn... @Ann: het idee kwam van een vriendin. De avond zelf foto's van touwtrekken enz daarna fuif met bescheiden inkomprijs. Geen eten of zo, wel welkomstdrankje. Was een privé-fuif op uitnodiging. Enkel vrienden/kennissen, niets grootschaligs, 90 mensen in totaal. Intro feestje was een 'openingsdans' voor alle trouwkoppels + fotoprojectie van de originele trouwfoto's en de foto's van de avond zelf.Groetjes