Terug naar overzicht
Hey,Heb er even het doosje bij genomen !Naam : RevitaloseZijn glazen ampules waarvan je er 2 per keer 1 of 2 keer per dag mag nemen.1 ampule = Vitamine C1 ampule = AminozurenJe giet de 2 buisjes in je drank (best fruitsap, want anders is het zeer slecht).De prijs zit rond de 12 € per doos, met daarin 14 ampules van elke vitamine.Mij heeft het heel goed geholpen en ik ga het zeker herhalen.Hoop dat dit het voor jou ook doet.GroetjesTINA
ik zou hier als apotheker toch even willen op reageren. Revitalose is een algemene vitamine kuur, zeker niet speciaal voor het haar. Het kan zijn dat dit voor tina heel goed geholpen heeft omdat een algemeen tekort aan vitaminen kan leiden tot haaruitval. Maar er zijn andere supplementen die meer gericht zijn voor het haar dan revitalose!groetjes
Beste Kathleen,ik hoor heel graag ook over andere supplementen die de haargroei bevorderen. Dus als je alternatieven hebt, graag mailen naar tamavanti@yahoo.frHartelijk dank bij voorbaat !Groetjes
@ Tina,hartelijk dank voor de informatie !Groetjes
Hallo,Ik heb er toen van Omnivit genomen speciaal voor het haar. Erna dan overgeschakeld op een ander merk omdat die toen de actie hadden 2 + 1 gratis zoals bij Omnivit ervoor. Was eigenlijk juist hetzelfde soort vitamines, daarmee dat die overschakeling geen kwaad kon.Gewoon bij je apotheek vragen naar vitamines voor de haargroei, zij helpen je dan verder.Groetjes,Katrien81 dagen getrouwd!
Forte pharma heeft een goeie, cheveux expertHet merk furterer werkt met ampullen die je op het haar moet doen (zeker als je veel last hebt van haaruitval) dat heet RF 80 of TRIPHASICVerder heb je ook VITACYS en OMNIBIONTA CHEVEUX en CYSTINE BAILLEUEr zijn er nog verschillende maar deze zijn degelijke supplementen
Hey Kathleen,hartstikke bedankt voor de tips !Groetjes