Terug naar overzicht
Ik zou het denk ik niet vermelden omdat ik vind dat er toch redelijk wat keuze aan eten zal zijn... Volgens mij zullen ze met soep, een spaghetti/lasagna,... en dan nog dessert niet met honger naar huis gaan.Anders eten de gasten op voorhand misschien al te veel thuis zodat ze op het feest helemaal geen honger meer hebben en dat zou toch jammer zijn.Alé dat is mijn mening.GroetjesValerie
Met alles dat je hier opsomt, lijkt het mij wel dat de mensen een volwaardige maaltijd krijgen... Ik zie dan ook niet direct het nut ervan in om je suf te piekeren over hoe je dat kan aanbrengen... Wil je dat echt graag doen, dan zou je iets kunnen zeggen over 'traktaties van bij ons' of 'proevertjes van Vlaamse kost'Lasagne en vidée is toch ook een beetje van bij ons he. ;)
iets a la 'assortiment/buffet van verschillende snacks'?
Merci allemaal al voor jullie reacties en tips. Ik had gedacht om op de uitnodiging te zetten: jullie zijn uitgenodigd op ons eet-en dansfeest, wat vinden jullie hiervan?groetjes ellen!
hapje tapje klinkt ook altijd leuk
Hallo Ellen,ik zou toch goed duidelijk maken dat men warm kan eten. Je kan het een "warme hapjescarrousel" noemen bv. zodat men weet dat er niet zo stevig gegeten hoeft te worden alvorens naar het feest te komen. Op je uitnodigingen dan bv.: "Wij nodigen U van harte uit op onze warme hapjescarrousel, gevolgd door het dansfeest."Is maar een ideetje... Groetjes
hey EllenIk vind jouw idee een heel goed idee. Ik zou het ook zo doen. Je zult de mensen geen idee geven dat het een klassieke maaltijd is en dat het ook meer is dan een hapje.DOEN!
Hallo,Leuk idee. Wij zijn ook op zoek naar een budgetvriendelijk feest. Mag ik zo onbeleefd zijn om te vragen op hoeveel je per persoon dan mag rekenen?Wij zoeken iets in Antwerpen, is de zaal in de buurt?Groetjes
Hey Ellen,Ik zou er eerlijk gezegd ook niets van vermelden. Voor die feestzaal is dit menu misschien iets minder uitgebreid, maar ik heb toch de indruk dat jullie gasten genoeg gegeten zullen hebben als ze naar huis gaan!
@Ann Zulk een formule kan je vinden bij het Hof van Aragon (Lier) en bij het Huis van Dijck doen ze ook 'feestformules'.Groetjes
Merci allemaal voor jullie reacties,maar ik denk dat ik toch eet-en dansfeest erop ga zetten! Want we hebben er al vaker trouwfeesten gehad in de familie en die waren allemaal heel uitgebreid, dus dan weten ze een beetje waaraan ze zich kunnen verwachten. Ann, anders moet je je emailadres even geven, dan kan ik het via mail doorsturen, is in het molenhof in ravels! groetjes ellen