Terug naar overzicht
Wij hebben de onze bij fede di oro gekocht. Witgouden ringen en bij mijn ring zitten er 4 steentjes in. We hebben voor beide ringen € 768 betaald.veel succesVanessa 24/10/09
Hallo,De onze zijn ook besteld bij Fede Di Oro uit Roeselare en kosten voor de 2, 840,00€.Daar kan je ze zelf samenstellen en weet je ook ineens wat je kwijt bent, mijn ring heeft dan nog 8 steentjes.Gwen
Hallo Vicky,onze ringen komen ook van Fede Di oro, 3 steentjes en rond de € 750 betaald. Ze zijn zeer degelijk gemaakt, echt super mooi! Wel even opletten: op de website worden de ringen ook per set afgebeeld, maar de prijs die hier vemeld wordt klopt niet altijd met de prijs die ze in de winkel geven, ook al gaat het om dezelfde ringen met hetzelfde aantal steentjes. De uitleg die ze bij ons gaven was de ze voor de mannenring meer goud zouden nodig hebben, terwijl dit toch vanzelfsprekend is bij een set? Dit bezorgde ons toch enig wantrouwen. Maar deze discussie waren we snel vergeten als we de ringen kregen. Echt super mooi!
wij hebben de onze ook gekocht bij fede di oro... met 6 steentjes in de mijne... voor beide ringen 598 euro.Veel keuze hoor. Zeker de moeite om eens te gaan kijken.
Van waar ben je? De onze kwamen van 'de jood' in schulen (halen). 850 euro voor de 2 samen. Ik had 1 steentje. Rare winkel, maar supergoed kwaliteit!Valerie66 dagen getrouwd
bedankt voor de reacties allemaal, had al veel goede commentaar gelezen van fede di oro. denk dat ik dan toch maar eens een uitstapje naar izegem moet maken. Heeft er toch toevallig niemand info over de juwelen van nicky vankets? Vind het zo raar om gewoon prijzen gaan te vragen bij een juwelier.
hey VickyIk reageer wel een beetje laat, maar ik lees je berichtje nu pas. Dus misschien weet je intussen al wat zo de prijzen zijn. In ieder geval, mijn vriend had ook een mooie trouwring gezien van Nicky Vankets, witgoud en een beetje gekarteld en die kwam op ongeveer 670€.We hebben zelf uiteindelijk andere ringen gekozen. Ik hoorde ook van een juwelier dat de prijs/kwaliteit niet zo goed zou zijn. Veel succes met je zoektocht.Groetjes