Nu Online
Momenteel zijn er 351 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tekst uitnodiging

8-9-2009 15:08:43
Hallo bruidjes,

Het is nog wel even maar onze uitnodigingen zijn al gekozen en nu ben ik bezig met de tekst. Wat vinden jullie ervan?.Samen met de uitnodigingen zullen we ook nog een routekaartje er bij steken aangezien niet veel mensen weten waar het is.

Liefde is geluk, liefde is een gevoel
Liefde is begrijpen wat ik bedoel
Liefde is trouw en in elkaar geloven
Ik wil die trouw voor altijd beloven
Ik beloof je mijn liefde, vriendschap en trouw
Geloven in liefde is geloven in jou...

Gwendelyne
&
Ken

geven elkaar het Ja-woord op 14 mei 2010
in het stadhuis te …… om … uur.

Kerkelijk huwelijk zal doorgaan omstreeks … uur aan de … te ………………….

We willen graag ons geluk met u delen en nodigen u daarom uit
op ons huwelijksfeest om 19.00 in het … te …… .

Laat u ons voor … a.s. even weten of u kunt komen op de dag van onze dromen?

Gwendelyne:
Ken:
e-mail :

Delen mee in hun vreugde:

Dhr. & Mevr.
Dhr. & Mevr.

Cadeautip : envelop
rekeningnummer

Groetjes en alvast bedankt voor de reacties.

Gwen

Gwen
14-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 803

Sophie

Meld misbruik8-9-2009 16:15:13

Hey Gwen,

Ik vind het gedichtje zeer origineel... wij hebben ook voor een versje gekozen. De rest van de tekst opstelling vind ik ook goed hoor. 1 opmerkingkje uit persoonlijke mening: ik zou 'laat u ons voor ... even weten of u kunt komen' helemaal onderaan plaatsen. Afkorting a.s. weglaten. Zijn details hoor, niemand zal hierover vallen maar is mijn mening hé.

Ik heb een visitekaartje gemaakt met de vraag of ze willen verwittigen als ze al dan niet komen en bij de uitnodiging gestoken.Wij hadden geen plaats meer op kaart omdat we voor kadotip ook een gedichtje hebben gezet.

Delen mee in de vreugde... hebben wij niet op onze kaart staan, dus daar kan ik niet over oordelen.

Maar ziet er echt leuk uit hoor.

xxx

Sophie

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik10-9-2009 9:15:11

Hey Sophie,

Bedankt voor de tip, wij hebben ook niet veel plaats mss wel een idee om er ook een visitekaartje bij te doen.

Gwen

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik10-9-2009 9:26:09

Hoi Sophie,

Was ik vergeten te vragen welk gedichtje gebruiken jullie dan voor de kadotip?

Gwen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...