Nu Online
Momenteel zijn er 210 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

DJ

8-9-2009 15:28:19
Mijn liefste en ik trouwen op vrijdag 14 mei 2010 (in 't molenhof Westouter). Zaal is al geboekt, maar het lijkt moeilijk om een DJ te vinden uit de streek (die ook nog vrij is dan!). Graag hadden we muziek uit de jaren 70, 80 en 90, partymuziek. Is er iemand die jullie kunnen aanbevelen die in de streek woont, ambiance kan maken, en hoeveel is de prijs ongeveer ? Dank voor jullie feedback !

Saskia
14-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 776

Wendy
12-6-2010
 Meld misbruik8-9-2009 17:12:37

Hey Saskia,

Wij hebben DJ Koen Gheyssens (anders met klank) uit Passendale voor ons trouwfeest in Roeselare in juni 2010.

Ons eerste gesprek met hem is heel goed verlopen, hij luistert echt naar wat je zelf graag wilt en graag hoort. We hebben er allebei een goed gevoel bij én hij draaide ook op het trouwfeest van mijn ventje's broer en zus.

Wij betalen 600 euro voor alles.

Groetje,
Wendy

Kim
14-5-2010
 Meld misbruik8-9-2009 19:28:16

300/400 euro is normaalgezien een redelijke prijs voor een Dj.
Misschien kun je via de feestzaal een DJ vinden? (zo hebben wij dat ook gedaan)
Succes met zoeken!

Groetjes Kim
(ook) 14/05/2010

dierk

Meld misbruik8-9-2009 20:48:25

Beste Saskia,

Met enige fierheid stel ik je op deze rubriek onze eigen website voor www.studiohappymusic.be,neem gerust een kijkje..wij stellen dit ten zeerste op prijs...vele referentie's op aanvraag verkrijgbaar..Mvg Dierk Van Paemelen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...