Terug naar overzicht
Er zijn in deze regio zoveel zalen. willen jullie het budgetvriendelijk doen? er zijn veel leuke parochiezalen. In Lippelo is ook een gezellig zaaltje maar dat moet minstens een jaar op voorhand vast gelegd worden
Dag Petra,We zouden graag een landenbuffet houden, maar de zalen die wij al hebben bezocht konden ons niet verder helpen.Een alternatief voor ons zou zijn dat we met een externe cateraar werken.We hebben een vrij normaal budget. We willen gewoon niet met het geld smijten.
wij trouwen in temse; in het Schalienhuys. Daar kies je of je met de traiteur van de zaal of met aparte traiteur werkt. Groetjes, Sarah
Beste Roel,mijn verloofde en ik zijn er nu ook volop mee bezig, hebben al zo'n 20 zalen als 't niet al meer is.Dit ook met 'n prijsvergelijking (op onze maat, maar geeft 'n indicatie van prijsklasse). Van de meesten hebben we ook wel 'n PDF'ke. 't Is op omgeving Antwerpen gericht.Interesse? Mail trouw@annunaki.nl ;) Succes en laat maar iets weten als je 'n aanvullende suggestie hebt!
ik denk dat ze in zaal de Rietgaart in Bornem ook met landenbuffetten werken.Wij doen het met een externe cateraar, bevalt ons eigenlijk beter en kunnen we het iets persoonlijker maken