Terug naar overzicht
Beste, huur mij als videograaf en u krijgt uw vidogastenboek gratis!Inlichtingen hier op deze site bij F.D.VIDEOPRODUCTIESMvg Filip
Wij hebben dit ook op onze trouw zo'n soort man bijt hond praatpaal als videogastenboek :-) wij vonden dit wel een leuk & origineel idee. Ik heb hier nog geen ervaringen mee maar volgens ik al op trouwvideo's gezien heb is dit super om na het huwelijk te bekijken op je dvd :-)Groetjes,Chantal17/07/2010
Hallo,Wij hebben de praatpaal gehuurd, zijn heel tevreden over de dienst, het zorgde voor veel ambiance op het feest. Op de beelden moeten we nog eventjes wachten, we zijn benieuwd! Er is in ieder geval een website over de praatpaal. www.praatpaal of depraatpaal.be.Tine28/08/09
de praatpaal is duur... wij hebben dit ook besteld... dvdfelicitaties... is uit nederland maar zelfs met transportkosten goedkoper dan praatpaal... Sophie04/06/2010
dvd felicitaties heeft bij vrienden vorig jaar een dvd afgeleverd waar de helft van de opgenomen beelden op ontbraken wegens een probleem met hun box, ze hebben wel korting gekregen maar ik vond dat de beeld- en geluidskwaliteit echt niet goed waren. Kleine mensen kwamen ook gewoon niet in beeld.
wij hadden dvd felicitaties gehuurd en hebben een mooie video met, mooie beelden en kwalitatief geluid. En tegen dat wij terug waren van huwelijksreis, lag onze dvd al klaar.wij zijn tevreden alleszins.
Sinds begin dit jaar heft Lucky's disco-bar er een ter beschikking.Betaalbaar, pure digitale emotiesCheck www.luckysdb.be\babbelbox\babbelbox.html
Beste V,Proficiat met jullie trouwplannen.Kennen jullie DE PRAATPAAL? Op www.depraatpaal.be kan je meer info vinden. Zo zal je zien dat DE PRAATPAAL als enige 'babbelbox' met vragen werkt, zodat jullie gasten meteen inspiratie hebben om iets leuks in te spreken. En aangezien er meerdere vragen zijn, komen jullie gasten ook meerdere keren iets inspreken. Ambiance en mooie herinnering gegarandeerd!Vriendelijke groeten,Joostwww.depraatpaal.be