Terug naar overzicht
wij gaan voor een salsa. Gaan in januari met ouders en schoonouders samen cursus volgen.Een gepast nummer voor ons huwelijk zelf hebben we ook nog niet gevonden.
You are the one, van Helena Paparizou misschien...?
Wij zijn reeds 24 dagen getrouwd en hadden gekozen voor "I have the time of my life" uit de film Dirty Dancing.Een heel toffe plaat en de reacties waren overweldigend.We zijn absoluut geen dansers en hebben de choreografie voor dit lied + volledige afwerking geleerd in 5 lessen.Een echte aanrader!!!
Inge, was dat bij DanzAteljee in Antwerpen, dat je dat geleerd hebt? Kan je daar eens wat meer over vertellen? Waren de lessen leuk? Moeilijk?Groetjes,Lieve
HeyThe first the last, my everything is ook een swingend numemrtjeInge, wij nemen ook I had the time of my life van Dirty Dancing (onze trouw is in het thema film). We willen hier ook een choreografie voor aanleren, want we zijn niet echt goede dansers. Waar heb je dat geleerd?GroetjesVcikcy
Héywij zijn ondertussen al 61 dagen getrouwd maar iedereen spreekt nog over onze openingsdans. Wij kozen voor "higher love" van Steve Winwood. Eingelijk een nummer waar je al lekker kan op rocken. Wij hadden onze dans ook ingestudeerd maar dan in jeans en op sloffen. Ik kon mijn ventje toen nog niet vertellen dat ik een kleed had met een redelijk "lange" sleep. We hadden allerlei dingen voorzien zoals mij omhoog steken e.d. We hebben het de avond zelf goed vanaf gebracht alleen hebben we wel een beetje moeten improviseren gezien kostuum en kleed. Danst niet zo makkelijk als in jeans. Maar was al bij al supper leuk ipv een traditionele plakkerveel plezier alvast met het zoeken en instuderen.Véronique
Aan Vicky en Lieve,Wat betreft time of my life. Naar het schijnt is dit liedje nu heel 'in' want onze dansleraar was al 4 koppels het aan het aanleren. Wij hebben les gevolgd bij de dansleraar (Eddy) van de dansschool EURODANCE in Wetteren. zie (www.eurodance.be ).Deze dansschool geeft trouwens vanaf januari een speciaal pakket danslessen voor trouwers.Het liedje begint dus heel traag, een gewone slow en dan een 'rol' van de dame en dan begint een vlug stuk waarop de mambo gedanst wordt. Asluiten wordt opnieuw gedaan met een slow.Wij hebben in totaal 5 lessen gevolgd. In de eerste 3 lessen hebben we de danspasjes stukje per stuk aangeleerd en dan nog 2 lessen als afwerking.Het is heel belangrijk dat je thuis regelmatig oefent.We hebben heelveel plezier beleefd aan onze danslessen en elk uur vloog gewoon voorbij.Het is echt wel de moeite om het aan te leren want de reacties van de mensen achteraf waren echt bijzonder.GroetjesInge
Hoiwij gaan volgend jaar trouwen en hadden graag onze openingsdans gedaan op het liedje I had the time of my life.Weet iemand op welke dansschool in limburg ze ons dit kunnen aan lerengroetjessylvia