Nu Online
Momenteel zijn er 655 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoelang op voorhand laten bevestigen?

8-9-2009 20:35:04
Hey iedereen!
ondanks ik nog moet wachten tot in april, ben ik toch al bezig met het ontwerp van de uitnodigingen. Maar ik zat met een vraagje. Wanneer vraag je de mensen om ten laatste te bevestigen of ze al dan niet komen? Ik dacht nu aan ongeveer een maand. We trouwen op 10 april, en ik dacht 5 maart op de kaarten te zetten als uiterste datum...Ik zou de kaarten graag zo'n 8 weken op voorhand versturen...
Wat doen jullie?
Groetjes!!
Ilse

Ilse
10-4-2010
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 612

Chantal
17-7-2010
 Meld misbruik8-9-2009 20:45:37

Wij sturen ook onze uitnodigingen zo'n 2 maand op voorhand en tot een maand voor de trouw heeft iedereen de tijd om te bevestigen of ze komen. Vind ik allemaal heel mooi op tijd...later vind ik voor mijzelf althans te chaotisch :-) maar das natuurlijk ieder z'n keuzen é! Maar wij doen dit ook zo.

Groetjes,

Chantal
17/07/2010

Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik8-9-2009 20:47:06

Heykes

Wij trouwen op 16 april en op mijn uitnodigingen heb ik gevraagd te verwittigen voor 10 maart. Dus ik denk dat je echt wel goed zit qua tijd zunne. Mijn uitnodigingen verstuur ik begin januari.

Veel plezier nog met je voorbereidingen
Groetjes
Petroeska

Nele
28-2-2009
 Meld misbruik9-9-2009 8:45:00

Goede timing denk ik. Je moet er ook rekening mee houden dat er altijd mensen zijn die vergeten te verwittigen... Dus heb je nog tijd genoeg om ze nog even op te bellen...
groetjes
Nele

Eva
10-10-2009
 Meld misbruik9-9-2009 9:21:32

Dag Ilse,

bij ons was het ongeveer een maand, wij trouwen nu 10 oktober en hebben de mensen gevraagd voor 14 september te verwittigen.
Bij ons heeft nu bijna iedereen verwittigd dus dat zit wel goed maar er zijn er toch nog een paar (een 10-tal) die we nog niet gehoord hebben en we waarschijnlijk mogen nabellen.
Met die maand op voorhand heb je dan idd nog tijd om mensen te bellen indien je niks gehoord hebt, dus qua planning zit je inderdaad goed.

Groeten,
Eva

joke
1-8-2009
 Meld misbruik9-9-2009 13:10:45

hey!
wij hadden aan de feestzaal gevraagd wanneer we hen het juiste aantal gasten dienden te bezorgen en dan hebben we een week daarvoor geprikt als dag waarop ze ons iets moesten laten weten. Zo heb je nog een weekje de tijd om mensen (die niets hebben laten weten) te contacteren.
grtj

joke
1-8-2009
 Meld misbruik9-9-2009 13:10:47

hey!
wij hadden aan de feestzaal gevraagd wanneer we hen het juiste aantal gasten dienden te bezorgen en dan hebben we een week daarvoor geprikt als dag waarop ze ons iets moesten laten weten. Zo heb je nog een weekje de tijd om mensen (die niets hebben laten weten) te contacteren.
grtj

joke
1-8-2009
 Meld misbruik9-9-2009 13:10:51

hey!
grtj

Kim
9-4-2010
 Meld misbruik10-9-2009 14:34:18

wij trouwen 9 april en moeten 1 maand op voorrand het aantal latne weten, hebben daar dan nog een maand bij geteld dus voor Valentijn moeten ze het laten weten.
Uitnodigingen worden nu stelselmatig uitgedeeld omdat wij in de Paasvakantie trouwen en zo willen voorkomen dat de helft van de genodigden al een ski vakantie heeft geboekt

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik11-9-2009 15:19:25

hey Ilse

Wij zijn getrouwd op 17 mei en onze deadline stond op 1 mei.
Veel vroeger leek mij een beetje nutteloos.
Waarom? Wij zijn de meeste van onze uitnodigingen persoonlijk gaan afgeven en wisten bijgevolg van de overgrote meerderheid direct of ze kwamen of niet. Bij degene die je opstuurt: Doorgaans laten de mensen direct weten of ze komen of niet als ze de uitnodiging in de bus krijgen, maar degene die niet zelf antwoorden die trekken zich van de deadline niets aan.
Er zijn altijd wel een paar botterikken die je twee weken voor de trouw zelf moet bellen.
Wij hadden eerst ook onze deadline een maand voor de dag, maar onze trouwzaal heeft aangeraden dat te verlengen...

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik11-9-2009 15:19:49

te verkorten dus, niet te verlengen :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info